AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Hva gjorde du for å få det bedre? Finnes der lavterskeltilbud som kan fungere? Gikk du privat? Tok du grep selv? Trenger alle tips jeg kan få! Bor i Oslo, om det har noe å si. Anonymkode: 7c066...17e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Jeg må jobbe mye med meg selv hver dag. Det som er viktig for meg, er å unngå mennesker som hele tiden trigger meg, og omgås de som løfter meg og forstår meg. Trening/mosjon/natur er veldig viktig, samt kosthold. Jeg har mindre tankekjør når jeg tar b12 sprøyter, har lest at mange med adhd trenger mer b12. Anonymkode: 25651...bfe
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg må jobbe mye med meg selv hver dag. Det som er viktig for meg, er å unngå mennesker som hele tiden trigger meg, og omgås de som løfter meg og forstår meg. Trening/mosjon/natur er veldig viktig, samt kosthold. Jeg har mindre tankekjør når jeg tar b12 sprøyter, har lest at mange med adhd trenger mer b12. Anonymkode: 25651...bfe Interessant det med b12. Må du ta det i sprøyteform, eller er kosttilskudd bra nok? Merker du du forbedring? Anonymkode: 7c066...17e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Interessant det med b12. Må du ta det i sprøyteform, eller er kosttilskudd bra nok? Merker du du forbedring? Anonymkode: 7c066...17e Jeg må ta det i sprøyteform, vanlige tilskudd er ikke tilstrekkelig, selv ikke med høyere doser. Ja, merker forbedring. Ta en test for å se om du har høye eller lave nivåer innenfor normalen. Hos meg har det ligget på ca 260, noe som blir omtalt som "ok". Men det har vært nyttig å få opp nivåene, både i forhold til angst, tankekjør, og søvn. Jeg tar innimellom kalium også, vi trenger visst relativt mye av dette mineralet daglig. https://stephaniesarkis.com/blog/can-potassium-supplements-treat-adhd/#:~:text=Many people with ADHD experience,after taking a potassium supplement. Anonymkode: 25651...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå