frkusikker Skrevet 7. juli 2024 #1 Del Skrevet 7. juli 2024 Jeg har byttet sexpartner og fått ubalanse nedentil. Ikke noe svie eller kløe. Bare endret lukt. Kjøpte lactal balance, men nå ser det ut som det er hvit bløtt papir inni vagina. Synes ikke det ser ut som typisk cottage cheese, altså sopp. Er det noen som vet om det blir rester etter at lactal balance vagitorie har smeltet? Eller reagerer jeg på de? Det skjer hver gang jeg prøver å behandle med det. (Får fort ubalanse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Del Skrevet 7. juli 2024 Vagitorie kan gi slike rester. Gi det noen dager og se Jeg anbefaler multigyn actigel siden du har ofte ubalanse. Jeg hadde det før (tydeligvis tålte jeg ingen andres bakteriefloraer fra partnere annet enn min nåværende samboer). Jeg kjøpte en sånn tube med multigyn actigel og satt oppi en liten dæsj etter hvert samleie. Det ble mye billigere siden jeg kunne bruke en slik tube ganske lenge og så likte jeg at det er en gelé og ikke vagitorie. Anonymkode: be2d0...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkusikker Skrevet 7. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2024 Ok, da skal jeg rett på apoteket i morgen å bytte til det i stedet😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå