Gå til innhold

Data-snikere

Anbefalte innlegg

Skrevet

:frustrert: Hva synes dere om folk som henger over skulderen deres og følger med på hva du skriver på f.eks kvinneguiden? Opplever dette hver dag på skolen, de skeptiske blikkene som glaner på innleggene mine! Og hvis jeg sier "unnskyld kan du slutte å se?" så er det plutselig noe jeg har å skjule da, så da må de glo enda mer.

Hva sier man til sånne? Frekke fanter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg vet! Ei venninne av meg pleide å henge over meg på datasalen og lese mailene mine. Hvor er folkeskikken? :sinna:

Skrevet

Selv skriver jeg sjelden noe når andre folk er til stede, i og med at jeg har PC hjemme, men har ei venninne som både skriver og leser en del mailer på skolen. Hun er den typen som ber folk reise og ryke, og det gjorde hun til fulle med en medelev som uten å tenke over det (regner jeg med) så på skjermen hennes mens hun leste en mail. Tror ikke han gjør det flere ganger, for å si det slik. :ler:

Skrevet

Jeg glemte denne tråden men kom plutselig på den igjen! Dette er ikke underholdning for medelever! Skal de ta og poppe seg popcorn likegodt og sette seg virkelig til rette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...