Gå til innhold

Svigermor som er for hjelpsom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fint hun vil hjelpe til, men ikke at hun absolutt skal støvsuge/rydde på soverommet vårt. Eller ta undertøyvasken. Er ting på soverommet jeg ikke vil at hun skal se, heller ikke g-strengene mine. Klarer ikke få meg til å be henne la være, da blir ho garantert fornærmet.

Anonymkode: 94581...816

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjem leker..og hun har sett g strenger før... la henne kjøre på...du er heldig 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil hun hjelpe til fordi hun er nysgjerrig eller fordi hun er hjelpsom. Hvis det er det siste finn andre arbeidsoppgaver som for eksempel rydde og vaske i kjøkkenskap og skuffer. Stryk og brett alt annet tøy. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil hjelpe til. Gjem leketøy i en skuff, og la henne vaske på. Hun har jo truser selv og bryr seg nok ikke om dine truser. 
Bare nyt å få litt hjelp. 

Anonymkode: 05154...ab8

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Tusen takk for hjelpen, det er veldig snilt av deg, men soverommet er bare for oss."

Anonymkode: 3391b...7bc

• Liker 7
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Lille sønnebassen har ikke blitt helt voksen og mor kommer for å hjelpe til.

Anonymkode: a0264...b93

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Slikt hånderer mannen min. Uansett hva det er. Hva var spørsmålet ditt? 

Anonymkode: c6bb4...74a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun vil hjelpe til. Gjem leketøy i en skuff, og la henne vaske på. Hun har jo truser selv og bryr seg nok ikke om dine truser. 
Bare nyt å få litt hjelp. 

Anonymkode: 05154...ab8

Hun er en skikkelig autoritær type som elsker å styre (over) alle, inkl. mannen. Du aner ikke hvor ekkelt hun sier det er å bruke g-streng, elegant å utbasunere det når familien hører på.

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun er en skikkelig autoritær type som elsker å styre (over) alle, inkl. mannen. Du aner ikke hvor ekkelt hun sier det er å bruke g-streng, elegant å utbasunere det når familien hører på.

Og da svarer du, så alle hører det at hun er nysgjerrig, frekk og invaderende.

Anonymkode: a0264...b93

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde bedt henne holde seg unna soverommet og skittentøyet med klar beskjed og autoritær tone! 

Anonymkode: 9c922...9f1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

😴

:thankyou: Next.

• Hjerte 1
Skrevet

Når noen gjør noe svært krenkende mot deg, så skal du ikke være redd for at personen blir krenket når du sier ifra, fordi deres uhøflighet er mye større enn din. Dermed er det helt greit å si ifra og dermed 'fornærme' når noen lukter vondt, sitter for nært, blander seg for mye, eller overskrider andre grenser. Du er ikke ansvarlig for deres reaksjon. Konflikt er bedre enn overtrådte grenser, og konflikten er jo faktisk allerede etablert idet personen gjør noe ufint uansett om du sier ifra eller ikke, det er ikke du som starter konflikten. Grenser må settes omigjen og omigjen. Det er masse info om dette på nettet hvis man søker på 'assertiveness', vet ikke hva det heter på norsk. Soverommet og undertøyet er deres private sfære TS, basta.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Å hjelpe meg. Hva skal en stakkars svigermor gjør for at svigerdøtrene skal bli fornøyde? Enten vil de ikke passe barnebarn eller så bryr de seg for mye 🙄

• Liker 4
Skrevet

Hun kan komme her og hjelpe heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du råd om da? 

Skjønner godt at du ikke liker at svigermor ser leketøy (og andre private ting) på soverommet, tviler på at så mange i denne tråden hadde syntes at det var så kult og, til tross for at de sier noe annet her. Men det er lite du kan gjøre, så lenge du ikke kommuniserer med henne.

Anonymkode: d4ca9...adf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (11 minutter siden):

Å hjelpe meg. Hva skal en stakkars svigermor gjør for at svigerdøtrene skal bli fornøyde? Enten vil de ikke passe barnebarn eller så bryr de seg for mye 🙄

Er det virkelig "å bry seg" å uttale seg om svigerdøtres undertøy i påhør av andre familiemedlem? Jeg sliter veldig med å se omsorgen bak slik oppførsel.

Anonymkode: 06f3c...66c

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde lagt et par digre dildoer og håndjern på soveromsgulvet til neste gang 😇

Anonymkode: d459a...30c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (16 timer siden):

Ligge unna soverommet og la være å kommentere svigerdatters undertøy er en god start. 

Anonymkode: a3b77...4a4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Perle skrev (20 timer siden):

😴

:thankyou: Next.

Herregud for et søtt nick :rodmer:

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær like "hjelpsom" tilbake når dere er på besøk? 

Anonymkode: 3391b...7bc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...