AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 https://www.nrk.no/nordland/dyre-priser-pa-flyplassen-_-disse-radene-kan-gjore-handelen-billigere-1.16933273 Les en av tipsene. Hvis man ønsker å spare penger, anbefales det å kjøpe seg inn på lounge (til 400 kroner) 😂 Hvem lager disse artiklene? Anonymkode: f127a...05d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Men i alle dager, er du lite selvstendig i valg du tar? Vil du spare maks reiser du ikke på ferie i det hele tatt. Vil du spare på mat og drikke tar du med deg påsmurt, og fyller en tomflaske fra drikkeautomat etter sikkerhetskontrollen. Vil du spise et måltid og drikke litt vin på flyplassen, samt sitte komfortabelt, så er lounge til 400 kroner et utmerket alternativ. Anonymkode: 715e6...2b7 7 3
mariie Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Å kjøper brusen sin på BIT 100 for 4 flasker. 2 for 69 i kiosken
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men i alle dager, er du lite selvstendig i valg du tar? Vil du spare maks reiser du ikke på ferie i det hele tatt. Vil du spare på mat og drikke tar du med deg påsmurt, og fyller en tomflaske fra drikkeautomat etter sikkerhetskontrollen. Vil du spise et måltid og drikke litt vin på flyplassen, samt sitte komfortabelt, så er lounge til 400 kroner et utmerket alternativ. Anonymkode: 715e6...2b7 Men i alle dager, hvordan kom du frem til dette? Anonymkode: 4604e...e8b 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men i alle dager, er du lite selvstendig i valg du tar? Vil du spare maks reiser du ikke på ferie i det hele tatt. Vil du spare på mat og drikke tar du med deg påsmurt, og fyller en tomflaske fra drikkeautomat etter sikkerhetskontrollen. Vil du spise et måltid og drikke litt vin på flyplassen, samt sitte komfortabelt, så er lounge til 400 kroner et utmerket alternativ. Anonymkode: 715e6...2b7 Er du ok ellers? Anonymkode: f127a...05d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #6 Skrevet 7. juli 2024 Jeg har aldri betalt 400 for SAS-lounge. Det koster vel 250. Bestiller selvsagt på nett i forkant. Så får jeg suppe, brus, snacks, vin etc for den prisen i stedet for å betale for alt dette til mye høyere pris på restaurantene. I tillegg får jeg gjerne sitte komfortabelt. Det lønner seg når jeg har lang mellomlanding på gardermoen. En gang hadde jeg mellomlanding på 7 timer på en langfredag der. Anonymkode: 3d804...04e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #7 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri betalt 400 for SAS-lounge. Det koster vel 250. Bestiller selvsagt på nett i forkant. Så får jeg suppe, brus, snacks, vin etc for den prisen i stedet for å betale for alt dette til mye høyere pris på restaurantene. I tillegg får jeg gjerne sitte komfortabelt. Det lønner seg når jeg har lang mellomlanding på gardermoen. En gang hadde jeg mellomlanding på 7 timer på en langfredag der. Anonymkode: 3d804...04e Ofte er det jo ikke mange kronene som skiller en vanlig eco-billett og plus-billett med SAS, og da er jo lounge inkludert, du får flere poeng og gratis snacks om bord. Ellers så kan man jo bare fly nok til at lounge alltid er gratis 😎 Anonymkode: a49ce...5d9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Skrevet 7. juli 2024 En burger og medium øl på o'learys koster omtrent like mye som inngang til loungen. Hvis man har lang reisevei, og noen times ventetid på Gardermoen, så kan det absolutt lønne seg kjøpe tilgang på loungen. Noen har allerede reist flere timer bare for å komme seg til Gardermoen, og da er det ikke sikkert det frister veldig mye med en brødskive og vann. Anonymkode: 52496...18c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå