Gå til innhold

Hva er gravert inni ringene deres?


cha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Kor 13:13 og dato.

Anonymkode: 7ffc4...d42

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (6 timer siden):

Hjerteknuser ❤️ (forslag bare her altså)

 

 

Oida, du vet åpenbart ikke hva denne sangen handler om. Sang om barnebortføring i gifteringen, lovely...

Fra wikipedia: 

Violeta, Violeta forteller historien om Violeta og foreldrene hennes Kenneth og Beatrice. Da Violeta var 7 år gammel tok faren henne med seg og rømte vekk fra moren. I sorgen, gråter Beatrice en bøtte med tårer for hvert år.

Sju bøtter senere er Beatrice fortsatt på leting etter sin bortkomne Violeta, og «Hjerteknuser» skildrer lengeselen og fortvilelsen til mor og datter. Violeta minnes episoder fra barndommen imens hun prøver å nå ut til sin mor gjennom tankene sine.

Anonymkode: a1c09...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oida, du vet åpenbart ikke hva denne sangen handler om. Sang om barnebortføring i gifteringen, lovely...

Fra wikipedia: 

Violeta, Violeta forteller historien om Violeta og foreldrene hennes Kenneth og Beatrice. Da Violeta var 7 år gammel tok faren henne med seg og rømte vekk fra moren. I sorgen, gråter Beatrice en bøtte med tårer for hvert år.

Sju bøtter senere er Beatrice fortsatt på leting etter sin bortkomne Violeta, og «Hjerteknuser» skildrer lengeselen og fortvilelsen til mor og datter. Violeta minnes episoder fra barndommen imens hun prøver å nå ut til sin mor gjennom tankene sine.

Anonymkode: a1c09...196

Du har helt rett. Dette var ikke jeg klar over. Nå lærte jeg noe nytt. Tusen takk. Syns bare teksten var så fin jeg da....

Så jeg velger å se bort fra den historien, for den passer ikke med det jeg tenker....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverandre sitt navn som "navn sin 01.01.01".

Neida, vi eies ikke av noen, men er hverandre sin nærmeste, dypeste, viktigste osv. person. Og muligens litt dialekt... Vi syntes i allefall begge at "din navn" er alt for formelt og kjedelig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min ingenting, det er det ikke plass til. I min manns står det "navn navn dato". 

Anonymkode: 998aa...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du og jeg ❤️ Vi to

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var drit kjedelig der. Navn og dato bare. Hadde vi gjort det no så har vi skulla hatt mye mere personlig enn som så. Jeg bruker min far sin ring. Dem var kjedelig dem å. Navn og dato. Så artig når noen velger mye mere personlig enn som så. 

Anonymkode: 842d2...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ringen min har jeg "Evig din" etterfulgt av mannen min sitt navn, og dato. På slutten er det et lite hjerte. Mannen min har akkurat det samme i sin ring med mitt navn.

Anonymkode: 93623...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortsatt ingen inskripsjon. Gift i snart 3 år, vært sammen i 13 🤣🤣🤣

Anonymkode: 84a57...821

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

1. Kor 13:13 og dato.

Anonymkode: 7ffc4...d42

Det overrasket meg litt at ingen har spurt om hva 1. Kor 13:13 betyr. Bibelkunnskapen er muligens større der ute enn jeg trodde. Men for de som måtte lure, teksten i dette verset er: «Så blir de stående, disse tre: Tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten.»

Anonymkode: 7ffc4...d42

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "best sammen", mens kona har en mer humoristisk vri med "tilhører (mitt navn)".

Anonymkode: 69eca...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt "Uten deg er alt ingenting" ❤️

Mangler bare mannen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har navnet hans i min ring og han har mitt navn + dato. 

Anonymkode: acdd4...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi graverte ikke våre ringer.

I min står det 18k, fordi den er 75% gull. 😂

Anonymkode: 21fb7...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 12.55):

Det overrasket meg litt at ingen har spurt om hva 1. Kor 13:13 betyr. Bibelkunnskapen er muligens større der ute enn jeg trodde. Men for de som måtte lure, teksten i dette verset er: «Så blir de stående, disse tre: Tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten.»

Anonymkode: 7ffc4...d42

For min del er ikke bibelkunnskapen stor, men jeg er aktivt uinteressert i dens budskap. Gjelder sikkert flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I vår stod det "sammen skulle de to" i den ene og "være ett for alltid" i den andre.

Det var vi ikke. Heldigvis😉

Anonymkode: 41b29...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 12.55):

Det overrasket meg litt at ingen har spurt om hva 1. Kor 13:13 betyr. Bibelkunnskapen er muligens større der ute enn jeg trodde. Men for de som måtte lure, teksten i dette verset er: «Så blir de stående, disse tre: Tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten.»

Anonymkode: 7ffc4...d42

Jeg trykka like - men det var fordi jeg kunne verset 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...