Gå til innhold

Gruer meg til barnet skal reise bort med besteforeldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I morgen reiser mitt barn på snart 3 år på en tre dagers hyttetur med besteforeldre og fetteren sin. Jeg er 100% alene med ham og skal reise bort med ny-kjæresten. Han er veldig glad i fetteren, og kjenner besteforeldrene relativt godt, de bor i samme by og han har vært på overnatting hos dem flere ganger. Men han er veldig knytta til meg, og jeg gruer meg så :( han har vært borte fra meg 2 dager før, med den andre besteforelderen. Det gikk bra, selv om han savna meg. 

Noen som kjenner seg igjen i dette?

Anonymkode: 230dd...faa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok verre for deg enn for barnet. Å være fra deg er noe man bare må øve på. Tenk så heldig barnet ditt er som får dra på turer med besteforeldrene da! Det er gode minner det ☺️

Anonymkode: 77fbf...453

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars gutt. Først oppleve å rives bort fra mor 3 dager, og så skal det introduseres ny mann. 

Synes ærlig talt du bør fokusere på å være mor.

Anonymkode: 02faa...ed1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stakkars gutt. Først oppleve å rives bort fra mor 3 dager, og så skal det introduseres ny mann. 

Hva feiler det deg?? 
TS: Forsøk å nyte alenetiden, høres ut som om sønnen din vil få det supert hos besteforeldrene!

Anonymkode: f399d...23e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jøss, dette hjelper nok ts veldig! 

Anonymkode: 1fa67...0fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eh hæ??

Anonymkode: f8685...8db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå får du gi deg! :balltre:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva feiler det deg?? 
TS: Forsøk å nyte alenetiden, høres ut som om sønnen din vil få det supert hos besteforeldrene!

Anonymkode: f399d...23e

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Eh hæ??

Anonymkode: f8685...8db

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå får du gi deg! :balltre:

Dere synes det er helt uproblematisk å introdusere ny partner til et så lite barn? Forstår, sier sitt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere synes det er helt uproblematisk å introdusere ny partner til et så lite barn? Forstår, sier sitt.

Det er ingen informasjon i ts sitt innlegg om at barnet skal introduseres for en ny kjæreste. Hun benytter jo nettopp tiden barnet er sammen med andre gode, trygge omsorgspersoner til å være sammen med kjæresten alene, uten barnet. 

Anonymkode: 9e061...d39

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Det står ingen steder at barnet skal møte mors mye kjæreste! En bekjent av meg har nå i 1,5 år hatt kjæreste som hans barn aldri har møtt. Ikke hennes barn kjenner han heller. Det må være lov å ha en kjæreste når en er voksen.

Endret av Belima
rettet skrivefeil
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er du som er problematisk her. 

Anonymkode: 913d5...6c9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pek ut nøyaktig hvor i innlegget ts har skrevet at barnet skal introduseres for den nye kjæresten 🙄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er du som er problematisk her. 

Anonymkode: 913d5...6c9

:applaus:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er ingen informasjon i ts sitt innlegg om at barnet skal introduseres for en ny kjæreste. Hun benytter jo nettopp tiden barnet er sammen med andre gode, trygge omsorgspersoner til å være sammen med kjæresten alene, uten barnet. 

Anonymkode: 9e061...d39

Alternativet er jo enten å introdusere ny kjæreste eller ha regelmessig barnepass. 

Det er uansett en uting å få barn med en partner, for deretter å date ny få år etter. Folk burde ha mer selvkontroll.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Alternativet er jo enten å introdusere ny kjæreste eller ha regelmessig barnepass. 

Det er uansett en uting å få barn med en partner, for deretter å date ny få år etter. Folk burde ha mer selvkontroll.

Ti års sølibat mellom hver partner! 🙃

Anonymkode: 26c45...a50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I morgen reiser mitt barn på snart 3 år på en tre dagers hyttetur med besteforeldre og fetteren sin. Jeg er 100% alene med ham og skal reise bort med ny-kjæresten. Han er veldig glad i fetteren, og kjenner besteforeldrene relativt godt, de bor i samme by og han har vært på overnatting hos dem flere ganger. Men han er veldig knytta til meg, og jeg gruer meg så :( han har vært borte fra meg 2 dager før, med den andre besteforelderen. Det gikk bra, selv om han savna meg. 

Noen som kjenner seg igjen i dette?

Anonymkode: 230dd...faa

Høyst sannsynlig går dette kjempefint for gutten. Dersom du gruer deg så fælt som du sier, kan du kanskje like gjerne droppe det, dersom du ikke klarer å glede deg til og nyte turen?

Anonymkode: c4516...d96

AnonymBruker
Skrevet

Ja tenk at single foreldre forelsker seg på nytt 😂 himmel. Klarer ikke å ta sånne som deg seriøst jeg altså 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette blir tøft for gutten din (og deg). Selv tror jeg ikke ville reist bort så lenge fra et lite barn når han ikke er sammen med den andre forelderen. 
På den andre siden er jeg ikke enig i at du skal slutte å leve. 
Det vil alltid være en avveining for/imot. 
Generelt sett tenker jeg det er en form for traume at man reiser lenge bort fra barna når de er små. 
men et sted må man jo begynne… 

Håper gutten din får det bra og at du greier å nyte tiden med kjæresten 😊 

Anonymkode: b70f9...82d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slutt å kødd!!

ts, det går nok helt fint! Da jeg var 3 år (på 90-tallet) ble jeg satt bort i flere uker på hytta hos besteforeldrene mine fordi de var pensjonister og foreldrene mine måtte jobbe, jeg har hatt tidenes beste forhold til mine besteforeldre og har absolutt ingen tilknyttningsproblemer eller angst og traumer pga. dette, snarere tvert imot har jeg bare gode minner fra sommerferiene hvor jeg slapp å være så mye i barnehagen! 3 dager går kjempefort! Nyt litt barnefri og kjærestetid du🥰

Anonymkode: d467c...463

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du gruer deg, jeg hadde ikke sendt ungen min på hyttetur i flere dager med besteforeldre 🫣 De er sammen hver uke, men å være borte fra foreldrene i 3 dager er jo ganske lenge for et så lite barn. 

Anonymkode: 6d225...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...