AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Ny kjæreste. Han forteller meg at jeg er den andre han har ligget med. Den første var en han var sammen med i en god del år. Bra sex. Men så suger jeg ham først, det er den første gangen jeg tar ham i munnen, og han mister helt kontrollen. Det går for ham i munnen min på to-tre sekunder. Så forteller han at han aldri har opplevd munnsex før. Er det rart at en som ikke har problemer med tidlig utløsning ellers reagerer så heftig på dette? Anonymkode: 1987f...325
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Han ble vel skikkelig tent, da… kanskje han ikke har prøvd det før? skjønner ikke at du skal brette ut dette på nettet til fremmede for å få deres mening. Kan du ikke bare prate med han om det da? Anonymkode: 4d4e9...7b9 4
Hunmedham Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Du skriver at dette var første gang, så da er det forståelig. Er tydeligvis noe han liker, så da vet du hva du skal gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ny kjæreste. Han forteller meg at jeg er den andre han har ligget med. Den første var en han var sammen med i en god del år. Bra sex. Men så suger jeg ham først, det er den første gangen jeg tar ham i munnen, og han mister helt kontrollen. Det går for ham i munnen min på to-tre sekunder. Så forteller han at han aldri har opplevd munnsex før. Er det rart at en som ikke har problemer med tidlig utløsning ellers reagerer så heftig på dette? Anonymkode: 1987f...325 Han var nok i himmelen i noen sekunder, stormende kåt og da går det sånn Anonymkode: 2ce19...fdd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 Opplevde dette med min første kjæreste. At han kom litt overraskende fort da jeg sugde han i starten av forholdet. Det ble litt sæd både her og der, munnen, øye, hår.. Vi fant etterhvert ut av det. Anonymkode: c1f1f...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #6 Skrevet 7. juli 2024 Hehe. Ordner seg. Gøy også. Han har fått to BJs både i går og i dag. Anonymkode: 1987f...325 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #7 Skrevet 7. juli 2024 Det er nok mentalt, og roer seg trolig når det ikke er en pirrende fantasi lenger. For meg var det slik med analsex. Første gang vi skulle prøve, så fikk hun spruten i rumpesprekken, før jeg rakk frem. Anonymkode: 0c095...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Skrevet 7. juli 2024 Er vel ikke så rart dersom han aldri har vært vandt med oralsex tidligere. Anonymkode: 93134...813
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #9 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vel ikke så rart dersom han aldri har vært vandt med oralsex tidligere. Anonymkode: 93134...813 Nei det bør gå inn under normalen, akkurat som alle trådene her om menn som ikke kommer av det. For meg tok det et helt år med hyppig oralsex, før jeg greide å bare tenke på meg selv, og ikke på at hun kanskje ikke likte det, eller ikke ville ha spruten i munnen etc. For meg er drømmescenario, at jeg kan ha sex akkurat så lenge jeg vil, og at det finnes noe som får meg til å komme på kommando. Nå kommer jeg dessverre ikke lett av noe. Anonymkode: 0c095...fd9
Hunmedham Skrevet 7. juli 2024 #10 Skrevet 7. juli 2024 Tror dette er vanlig. Mannen min kom kjempefort av både oral og anal, men etter hvert ble dette mindre stress. Nå, etter fylte 50, har han begynt å komme tidligere igjen. Har lest om det, at det skjer i voksnere alder.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Skrevet 8. juli 2024 Hunmedham skrev (19 timer siden): Nå, etter fylte 50, har han begynt å komme tidligere igjen. Har lest om det, at det skjer i voksnere alder. Det er et av mine høyeste ønsker. M56 Anonymkode: 0c095...fd9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #12 Skrevet 8. juli 2024 On 7/7/2024 at 2:42 PM, AnonymBruker said: Hehe. Ordner seg. Gøy også. Han har fått to BJs både i går og i dag. Anonymkode: 1987f...325 Så fint for han da. Kos deg med ny kjæreste TS. Slutt å skriv om det på kvinneguiden og sug han istedet. Anonymkode: e7f89...415
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #13 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så fint for han da. Kos deg med ny kjæreste TS. Slutt å skriv om det på kvinneguiden og sug han istedet. Anonymkode: e7f89...415 Enig! Anonymkode: b5025...9eb
Hunmedham Skrevet 9. juli 2024 #14 Skrevet 9. juli 2024 Hvorfor disse ts? Det er da mange teitere spørsmål på KG enn dette. 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå