AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Begynte på 25mg Zoloft for fire dager siden. Opplever økt uro og angst. Ingenting roer meg ned. Jeg er rastløs og strever med tankekjør. Har hørt dette kan forverres i oppstart, men hvor lenge? Og blir der desto verre å øke til 50? Jeg har ptsd og har fått denne for angst. Er ikke deprimert I det hele tatt. Er det verdt å stå i det? Jeg blir så urolig..... Noen som kan berolige meg med at det går over...? Anonymkode: e9d88...16f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Jeg hadde MYE angst da jeg startet, og ble umiddelbart bedre da jeg startet på 25 mg, men ble igjen verre da jeg økte til 50 mg. Men det varte bare et par dager, og har vært angstfri siden, 2,5 år siden nå. Anonymkode: bb63c...6f4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Man pleier å si at det går over i løpet av 1-2 uker. For mange tar det kortere tid enn det. Hvis du synes det er så vanskelig at du vurderer å slutte så går det an å snakke med legen om det du opplever. Noen kan få tilleggsmedisin i en kort periode som fjerner mye av uroen og angsten. Det blir nok ikke desto verre å øke til 50 mg, men du vil nok merke uro igjen når du øker, ja. Anonymkode: 441ba...8d6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 Jeg fikk resept på Sobril da jeg startet på Zoloft pga fare for angst/uro i starten. Fikk ikke bruk for det, men var greit å ha i bakhånd. Anonymkode: d7521...7f0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 Jeg hadde økt uro og angst i ganske mange uker. Merket ikke effekt før nesten 4 mnd. Anonymkode: ed62a...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå