-Tone- Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 http://www.bridalonlinestore.com/store/bri...ess_gowns_1.asp Syns det var utrolig mange fine kjoler der, men vet ikke hvordan det fungerer å bestille derfra? Noen som har gjort det og kan dele erfaringer? Var jo så masse som var billig...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Hei! Mange fine Maggie Sottero etterligninger på den siden. Har ikke kjøpt derfra. Liker du kjolene på denne siden liker du definitivt kjolene på www.maggiesottero.com Det er gjerne tryggere å kjøpe kjole i Norge, selv om det er dyrere. Ellers er det jo bare å prøve, om det er en stund til du skal gifte deg. Dumt å stå uten kjole, skulle det skje noe med leveringen
-Tone- Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2006 Hei! Mange fine Maggie Sottero etterligninger på den siden. Har ikke kjøpt derfra. Liker du kjolene på denne siden liker du definitivt kjolene på www.maggiesottero.com Det er gjerne tryggere å kjøpe kjole i Norge, selv om det er dyrere. Ellers er det jo bare å prøve, om det er en stund til du skal gifte deg. Dumt å stå uten kjole, skulle det skje noe med leveringen ← Takk for svar. Ja, jeg vet det er mange fine kjoler å få tak i i Norge, men vi prøver å få til et bryllup som ikke er ekstremt dyrt, så når jeg så prisene på de fine kjolene der så så jeg liksom litt muligheter!
lil Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Ja, jeg kjøpte kjolen min derfra. Og jeg er kjempefornøyd!! Upåklagelig service, raske svar, lynkjapp levering (5-6 dager fra USA til nordnorge ) og en fantastisk pen kjole, som satt som et skudd!! Jeg brukte size-chart på siden, og målte meg frem til rett str. Enkelt og greit. De skrev faktisk etter forespørsel utenpå pakken at den kun kostet 25$, slik at jeg slapp toll og slikt! Kan varmt anbefale den siden, som du sikkert har forstått
-Tone- Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2006 Ja, jeg kjøpte kjolen min derfra. Og jeg er kjempefornøyd!! Upåklagelig service, raske svar, lynkjapp levering (5-6 dager fra USA til nordnorge ) og en fantastisk pen kjole, som satt som et skudd!! Jeg brukte size-chart på siden, og målte meg frem til rett str. Enkelt og greit. De skrev faktisk etter forespørsel utenpå pakken at den kun kostet 25$, slik at jeg slapp toll og slikt! Kan varmt anbefale den siden, som du sikkert har forstått ← Oy, så utrolig flott!! Er det slike kjoler man kan sy inn/ut en liten tanke? Hva slags størrelse bestilte du i forhold til det du har til vanlig? Det samme, eller? Jeg er gravid skjønner du, og har planer om å gifte oss når vi skal døpe babyen. Har tenkt å prøve å gå ned igjen så mye som mulig innen den tid, men da må jeg vite om man eventuelt kan legge inn kjolen litt...
*Emma* Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Hvis du velger en kjole med "snøring i ryggen" kan de ofte tar både inn og ut 2 størrelser tror jeg.
Gjest augustbrud-06 Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 Hvor mye blir porto til Norge? Fant en kjole jeg likte veldig godt der
lil Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Alle kjolen der inne hadde "slingringsmonn", som du kunne sy inn eller ut. Husker ikke hvor mye, men det står der inne. På FAQ tror jeg. Men jeg vil anbefale deg å gå for en med snøring, evnt få en sydame til å fixe en snøring på kjolen til deg. Da kan du justere mye selv! Jeg kjøpt str 10 der inne, det tilsvarer vel small i amerikanske str. Jeg pleier å bruke medium el. large, men det er vel slik at amerikanske str alltid er større. Uansett finner du size-chart der inne. Men selvsagt vanskelig å vite hvordan du ser ut etter fødselen. Noen blir smale med en gang, andre (som meg ) sliter mere med det. Kan bare tipse deg om å heller kjøpe litt for stort, og sørge for at modellen kan syes inn. Husker ikke porto. Var ikke avskrekkende, men det var litt. Står på FAQ. Endret 24. februar 2006 av lil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå