AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Del Skrevet 7. juli Han har planlagt stor feiring, så her blir det kollisjon. Burde ikke hun klare å finne en annen dag? Bør jeg overbevise han om at han må prøve ombooke bursdagen til helga før eller etter? Anonymkode: 16b6e...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Del Skrevet 7. juli Visste hun om det ? Bryllup trumfer 40 års dag da . Er vel bare å bytte helg , hvis det er langt frem i tid . Anonymkode: e7a46...324 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Del Skrevet 7. juli Kan vel klare å flytte en bursdag, antar de er en stund frem i tid? Bryllup er ikke alltid like lett å flytte mtp lokaler og kirke Anonymkode: 99f9a...905 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Del Skrevet 7. juli Hvor lenge er det til? Ville i utgangspunktet ombooket bursdagsfeiringa. Anonymkode: 7f8e5...fe7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. juli #5 Del Skrevet 7. juli Spørs hvem som planla først og inviterte først. Men i utgangspunktet tenker jeg at en bursdagsfeiring kan flyttes på, for den er sannsynligvis ikke på selve dagen... og dette er sannsynligvis en stund frem i tid? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Del Skrevet 7. juli Er litt kjipt om invitasjonene til 40-års dagen allerede er sendt ut, sånn at din søster har mottatt den. Men tviler egentlig på det, siden man som regel planlegger et bryllup langt frem i tid Så om invitasjonene ikke er sendt ut, så bør jo samboeren din booke om bursdagen til en annen helg. Ikke engang sikkert at søsteren din aner når samboeren din har bursdag, jeg har iallfall ikke peiling på når min svoger har bursdag. Det vil alltids være noen som mener datoen for et bryllup ikke passer dem, men etter min mening er bryllup viktigere enn en bursdag. Så jeg syns det er spesielt at du må prøve å overbevise samboeren din om å ombooke bursdagsfeiringen sin, slik at han kan komme i bryllupet. Anonymkode: 86cae...5b7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Del Skrevet 7. juli Enig med deg. Vanlig å vite om bursdager hos nære, altså svoger. Og dere har gjerne nevnt 40årsdag? Har de satt av dato? Kan du gi beskjed om at dere allerede har begynt å invitere (hun må jo ikke vite at det ikke er tilfelle). Så lenge det ikke er en "spesiell helg", feks 10år siden de traff hverandre, betydningsfull dato av andre årsaker, kun ledig i kirke/lokale den datoen feks pga travle tider rundt sommern. Uansett, velger de den datoen så kan dere fint feks legge 40årsdagen til helgen før eller etter. Selv om de er travel, så trenger dere ikke ta særlig hensyn da de tydeligvis ikke gjør det. Da tar dere dato som passer dere best. Hadde dette vært meg, så hadde jeg gitt beskjed til søster. Vi et såpass nær at slike ting er ok å si i fra om. Dessuten er det jo vanlig å spørre om dato kan passe før invitasjon når det gjelder de nærmeste. Anonymkode: 2177e...9f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Del Skrevet 7. juli Her mangler det mye informasjon. Visste hun om 40-årsdagen? Er det en spesiell dato også for henne? Er det vanskelig å få plass i kirke, eller lokale de ønsket? Anonymkode: 8fbdf...60c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Del Skrevet 7. juli Verden kretser ikke rundt dere og at det er din manns 40-års dag har nok ikke vær top radaren til søsteren din en gang. Antageligvis vet hun ikke når han har bursdag en gang, men gratulerer like fullt pliktoppfyllende hvert år når fb-påminnelsen tikker inn. Her må selvsagt bursdagsfeiringen vike. Anonymkode: 98ef7...fe6 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Del Skrevet 7. juli Manipulerer hun alltid? Anonymkode: 79526...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Del Skrevet 7. juli Hadde nok flyttet bursdagen helgen før eller etter Her så havnet barnedåp på 30årsdagen til vennina mi som var fadder, ho bare flyttet selskapet. Konfirmasjon til Yngste havnet på 40 årsdagen til en venn av gubben. Han hadde og tenkt å ha selskap den helga, han endret siden han var fadder Anonymkode: 62ac9...519 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 7. juli #12 Del Skrevet 7. juli Bryllup trumfer fødselsdag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. juli #13 Del Skrevet 7. juli Herlighet, snakk om å starte storm i vannglass. Men bryllup trumfer bursdag. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Del Skrevet 7. juli Selvfølgelig utsetter dere feiringen av 40-årslag. Og det uten så mye som å nevne det. Ærlig talt! Anonymkode: f8118...83a 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Del Skrevet 7. juli Aldri i livet om jeg flyttet bursdagsfeiringen for svigersøsters bryllup. Fantastisk unnskyldning for å slippe å dra i bryllup. Anonymkode: 3363b...07b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri i livet om jeg flyttet bursdagsfeiringen for svigersøsters bryllup. Fantastisk unnskyldning for å slippe å dra i bryllup. Anonymkode: 3363b...07b Sjarmerende. Anonymkode: 055c4...9d1 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri i livet om jeg flyttet bursdagsfeiringen for svigersøsters bryllup. Fantastisk unnskyldning for å slippe å dra i bryllup. Anonymkode: 3363b...07b Noe sier meg at du ikke har så mange invitasjoner å velge i uansett... Anonymkode: 8fbdf...60c 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #18 Del Skrevet 7. juli Troll. Anonymkode: acc57...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #19 Del Skrevet 7. juli Vi ble invitert til dåp i nær familie på min 40-årsdag, vi takket nei til dåpen. De som inviterte visste/burde ha visst (pga nært slektsbånd) at det var min 40-årsdag, og de hadde flere datoer de kunne velge mellom. Et bryllup er jo "større", men jeg ser jo hvor kjipt det kan være å bruke bursdagen sin på å hylle to andre mennesket akkurat den dagen (to mennesker som sikkert allerede bor sammen, har barn osv). For noen er bursdagen den ene gangen i året/tiåret hvor det kan handle om dem, og ikke om alle andre. Da kan det være kjipt at den "ødelegges", om det gir mening. Anonymkode: a613a...06c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #20 Del Skrevet 7. juli Når er dette? «Han har planlagt» betyr det - «han har tenkt til..?» Dersom det er kort tid til og mannen din har sendt ut invitasjoner og bestilt mat, lokale etc. kan du ha rett til å bli snurt, absolutt! Er dette neste sommer og mannen din bare har fabulert om å ha en stor feiring akkurat på dagen sin, så flytter han festen, du holder kjeft om valg av dato og priser deg lykkelig over at din egosentrisme enda ikke har pushet din søster så langt unna at du ikke blir invitert. Anonymkode: fa9fb...8d6 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå