Gå til innhold

Facebook-feeden nå til dags

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er jo HELT krise! Bare fullt av ville forslag til random sider og lokalaviser jeg skal følge. Helt ville forslag. Ser én ting fra venner hver tredje dag-ish og da er det kanskje en repost fra ti år tilbake. «Lol, da hadde vi det gøy, dere». 

Anonymkode: 74e6a...679

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke glem bursdagshilsningene til en fyr jeg møtte på festival for 20 år siden og aldri snakket med siden, sendt fra fremmede folk jeg aldri har møtt - og nevnte hilsen ser jeg hver dag i en uke :) 

er bare ræl. Eneste grunnen til at jeg har facebook er for arrangementsinvitasjoner. Har skrudd av alle varsler, men får allikevel idiotiske varsler her og der "har du sett dette innlegget?" "En du ikke kjenner lenger har lagt ut et nytt innlegg! Se her!" Etc. bare søppel!

Anonymkode: cda07...731

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat nå foreslås det hundre kattesider å følge. Senere i dag er det sikkert Altaposten, Indre Forblåstfjord tidene og alt det der. Eller amerikanske folk jeg aldri har hørt om og interesserer  meg rævva om. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er synd, for jeg har brukt mange år på å samle venner, følge sider, offentlige personer, organisasjoner etc. Og så ser jeg ingenting av dette, bare tåpelige memes og dritt fra sider jeg ikke følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Yodas skrev (10 minutter siden):

Og det er synd, for jeg har brukt mange år på å samle venner, følge sider, offentlige personer, organisasjoner etc. Og så ser jeg ingenting av dette, bare tåpelige memes og dritt fra sider jeg ikke følger.

Så enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En dag var det KUN innlegg fra en side jeg følger: Værbitt. Kun den siden. Scrollet og scrollet, kun bilder fra Værbitt, ingenting annet. Ikke litt variasjon. Hva i hel… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er stort sett bare memes, fjas og reklame. Det er ikke bare Facebook heller, ca. alle sosiale medier blir mer og mer sånn. Jeg droppet Instagram da de ødela feeden der, og bruker nå bare FB for grupper og meldinger.

Anonymkode: 4d98f...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook som mange andre sosiale medier sliter med spambots som genererer masse trafikk. De vil ikke fjerne dem, fordi de vil ha trafikken.

Samtidig som vi vanlige mennesker er drittlei av AI generert dritt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er stort sett bare memes, fjas og reklame. Det er ikke bare Facebook heller, ca. alle sosiale medier blir mer og mer sånn. Jeg droppet Instagram da de ødela feeden der, og bruker nå bare FB for grupper og meldinger.

Anonymkode: 4d98f...8a6

Det blir mer og mer ødelagt, ja. Fylles med søppel, reklame og ting jeg ikke har bedt om å følge i stedet for det jeg vil følge. Skjønner ikke hvorfor disse sidene går inn for å ta selvmord og bli en søppeldynge?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, dessverre blitt sånn. Annethvert innlegg er "forslag", mens det man faktisk følger er det lite av. Virker helt tilfeldig hva som kommer opp. Instagram har nesten blitt enda verre, viser bare 2-3 bilder fra noen jeg følger og så står det at jeg har sett alt. En rask runde rundt på venners sider viser at det selvsagt ikke er tilfelle. Ellers kunne jeg lett trodd at nesten alle har stoppet helt å poste noe.

Anonymkode: 99590...99d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...