AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Del Skrevet 7. juli 2024 Møtes dere ofte? Anonymkode: 17fd2...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Del Skrevet 7. juli 2024 Har ganske mange venner. Vi har alle barn, i like og ulike aldre, så vi sees med ujevne mellomrom. Snakkes ofte på telefon og sosiale medier da Anonymkode: 8f13c...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 7. juli 2024 #3 Del Skrevet 7. juli 2024 Jeg har ikke mange men jeg har min bukett. De fleste uten om en er barnfri så vi prioriterer hverandre ganske ofte. Ofte vil f.eks si at jeg var på tur med 3 i går hvor vi plukket blåbær hele dagen og jeg skal på kino med de på tirsdag igjen. Innimellom kan det jo gå en stund mellom hver gang men vi er viktig for hverandre og har en interesse for å opprettholde relasjonene. Jeg har ei venninne som bor litt unna meg, her er det mye some kontakt (messenger, instagram, meldinger) men når vi reiser til hverandre blir det alltid en overnatting eller to. Ser hun kanskje annenhver måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Del Skrevet 7. juli 2024 Nei, og nei. Anonymkode: fb945...007 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Del Skrevet 7. juli 2024 Har ikke mange men de jeg har er viktig for meg. Anonymkode: ea42f...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #6 Del Skrevet 7. juli 2024 Nei Anonymkode: 0688c...318 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 7. juli 2024 #7 Del Skrevet 7. juli 2024 Nei. Kan telle dem på en hånd. Jeg har kjent alle over 10 år, flere i 20. Og jeg er sammen med dem ytterst sjeldent 😅 Jeg er ikke så glad i å være sammen med andre og i hvertfall ikke "finne på noe", et par - tre ganger i året holder i massevis! Alle mine venner vet også at jeg etter alle solemerker vi avlyse noe jeg har avtalt med dem om vi avtaler lenge i forveien. Denne helgen kom en kompis kom på besøk og da sa han ifra da han satt på toget 😅 han vet at jeg aldri ville latt han i stikken, men at jeg antagelig hadde innlosjert han på hotell og fått mannen til å bli med på ting om han hadde sagt ifra før 🤣 vi hadde det veldig hyggelig på fredag, på lørdag måtte han finne på ting på egenhånd for da hadde jeg brukt opp den sosiale kvoten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Del Skrevet 7. juli 2024 Ingen Anonymkode: 3b506...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 7. juli 2024 #9 Del Skrevet 7. juli 2024 Har egentlig ingen venner. Min samboer har en del venner. Jeg kjenner de godt, men føler ikke at jeg er en venn av de. Så svaret mitt er vel nei på begge spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 7. juli 2024 #10 Del Skrevet 7. juli 2024 Jeg har mange venner men bare noen svært få nære venner. Skulle ønske vi var sammen oftere men ulike bosteder og livssituasjoner fører til at det kun blir noen få ganger i året. De mindre nære vennene er jeg mye mer sammen med. Det er typisk venner fra jobb eller hobbyer. Hektiske liv er årsak til at disse vennskapene ikke får blitt like nære. Kanskje senere i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #11 Del Skrevet 7. juli 2024 Nei, er kanskje med venninner 1 gang i året. Er ufør. Så skulle ønske jeg hadde en stor venninnegjeng jeg møtte ofte. Anonymkode: 8bbd3...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #12 Del Skrevet 7. juli 2024 Nei, men har ei søster jeg prater mye med og er litt sammen med (men hun er veldig opptatt pga aktiviteter med barn) eller har jeg 2 som jeg går litt turer med. Men ikke noe fast. (Ene er stor sett på sommeren) Men spiller fotball og har en gjeng der Anonymkode: 1def1...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #13 Del Skrevet 7. juli 2024 Har bare en håndfull venner/bekjente og jeg ser nok på dem som mer viktig enn jeg er for dem 😂 Anonymkode: df5fd...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #14 Del Skrevet 7. juli 2024 Ja. Anonymkode: 632aa...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #15 Del Skrevet 7. juli 2024 Ja, det har jeg. Jeg legger innsats i å ta vare på dem. Har familie, jobber fullt. Bestevenninna mi, møtte under studier- jeg/hun foreslår kino, tur, spise etc. ca en gang i mnd. Helgeturer et par ganger i året, også utenlands. En annen god venninne går jeg tur med etter jobb et par ganger i mnd. Barndomsvenninne går jeg tur med en gang i blant. Har en del andre jentegjenger som har blitt dannet, f.eks på tidligere jobber. Tar initiativ til, og blir med på: ost-og kjeks-kvelder, går tur, hyttetur, ut og spise. Jeg synes det er viktig å få og gi påfyll, være interessert i andres liv. Jeg svarer også på snapper, sender reels etc. "Pebbling", som jeg leste det heter. Blir utrolig glad når noen av vennene mine tar initiativ. Anonymkode: 599ee...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7. juli 2024 #16 Del Skrevet 7. juli 2024 Ingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #17 Del Skrevet 7. juli 2024 Har veldig mange venner, fordelt på flere grupper. Noen av dem treffer jeg ofte, andre nesten aldri pga geografi, men vi prates ofte. Det går sjeldent en helg uten at vi har avtaler med venner, og jeg treffer venninner en til tre ganger hver uke. Det er ikke gitt at det skulle bli sånn. Jeg hadde ikke spesielt stor vennekrets som ung, og tidlig i voksenlivet hadde jeg nesten ikke venner i det hele tatt. Først fordi jeg jobbet altfor mye, senere fordi jeg ble veldig syk og ufør. Så de vennene jeg har har stort sett dukket opp etter at jeg fylte 40. Anonymkode: a1e60...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #18 Del Skrevet 7. juli 2024 Ja, har mange venner, men har ingen vennegjeng. Har 1-2 venninner fra skole, 1 venninne fra en hobby, 2 venninner fra jobb osv. Har 10-12 gode venner, men de kjenner ikke hverandre fra før og er i ulike livsfaser. Skulle ønske jeg var en del av en vennegjeng, men jeg er jo heldig som har venner i det hele tatt😊 Anonymkode: 87f4e...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. juli 2024 #19 Del Skrevet 7. juli 2024 Ja jeg har mange, men det er varierende hvor ofte vi møtes. Mine varige vennskap er delvis basert på at det er vennskap som opprettholdes uten at det er behov for stadig kontakt og treff. Jeg får lett nye vennskap, men mennesker som er avhengig av hyppig/daglig kontakt glir ut av min omgangskrets igjen, fordi jeg ikke har kapasitet til eller interesse av vennskap som krever dette. Noen venninner bor i andre byer, og vi treffes kanskje 1-2 ganger i året, uten at det har påvirket vår relasjon over tiår som venner. Når vi treffes plukker vi helt problemfritt opp tråden igjen, for vennskapene er dype og trygge. Venninner som bor i samme by treffer jeg tidvis ukentlig, og så kan det gå lang tid mellom innimellom, uten at det reduserer båndet mellom oss. Også i disse tilfellene er vennskapene så dype og trygge at de ikke trues av at vi har opphold i å møtes. En venninne har jeg nesten daglig kontakt med, men det kan fort gå en uke- to mellom å treffes når vi begge/ene er svært opptatt. Det er slike mennesker jeg beholder som venner, mens dem som trenger å meldes/ringes/møtes stadig, og som blir frustrert over at jeg tidvis er svært opptatt med annet/andre, de bare fases ut igjen. Vi passer ikke sammen, selv om det er god personkjemi ellers. Jeg er en lojal venninne over tid, selv uten hyppig kontakt og møter, og det er også typen mennesker jeg kan være venn med over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 7. juli 2024 #20 Del Skrevet 7. juli 2024 Ingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå