Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Hjelpe meg, alt dette brudegreiene har gått helt til hodet på meg. Jeg tenker på det HELE tiden, slev om jeg ikke vil. Bekymrer meg for om vi har alt på plass, eller tenker på hvordan jeg skal ordne det så jeg blir fin nok, gleder meg, tenker på hvordan det blir, hvordan jeg vil se ut, hvordan kjæresten min kommer til å se ut, om det blir gøy, om gjestene får det gøy osv osv. Farter rundt på nettet etter tips og sånn, det er jo uendelige muligheter.. Men blir helt utslitt av det, og føler meg tåpelig! Det går vel over, dette..?
Floja Felíz Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Håper det ja... Jeg har det også slik, og det er enda et år igjen.... :icon_neutral:
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Jeg hadde det slik i begynnelsen, var heeeelt tussete! Tenkte samme tanken som deg, om dette bare skulle vare? For det var slitsomt! Nå derimot, når tanken har fått modnet og vi har fått en del av planene i boks (bookinger, antrekk etc), så har det roet seg. Gleder meg like mye, for all del, men nå får jeg til å fungere utenfor bryllupsmodus også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå