AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Del Skrevet 6. juli 2024 Hei, Holder på å gå på veggen. På nettet står det så mye forskjellig, men lest på tryggmammamedisin at det skal gå fint å bruke scheriproct stikkpiller når man er gravid. Leste på apoteket sine nettsider at man ikke skal bruke det de 3 første månedene av graviditeten. Hva har dere hørt angående dette?? Prøvd alcos anal, men det er jo helt håpløst når det er innvendige hemoroider. Brukte 2 måneder på å få bukt med det sist, og da var jeg god i 1 år. Men nå når jeg er gravid, har det begynt igjen… Anonymkode: 91531...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Del Skrevet 6. juli 2024 Scheriproct skal gå helt fint i andre og tredje trimester. Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 2eee4...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Scheriproct skal gå helt fint i andre og tredje trimester. Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 2eee4...fee 7 uker bare 😅 må jeg bare holde ut da? Anonymkode: 91531...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 7. juli 2024 #4 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, Holder på å gå på veggen. På nettet står det så mye forskjellig, men lest på tryggmammamedisin at det skal gå fint å bruke scheriproct stikkpiller når man er gravid. Leste på apoteket sine nettsider at man ikke skal bruke det de 3 første månedene av graviditeten. Hva har dere hørt angående dette?? Prøvd alcos anal, men det er jo helt håpløst når det er innvendige hemoroider. Brukte 2 måneder på å få bukt med det sist, og da var jeg god i 1 år. Men nå når jeg er gravid, har det begynt igjen… Anonymkode: 91531...534 Lurer på det samme!! Og en ting til: da du fikk bukt med det sist, var det store hemorider? Jeg sliter med det samme (tror det er utvendig), men føler ikke krem hjelper alene… Blir det noen gang bra eller må man gå mer drastisk og mekanisk til verks?😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Del Skrevet 7. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: 7 uker bare 😅 må jeg bare holde ut da? Anonymkode: 91531...534 Jeg ville tatt det opp med legen! Kan hende det går helt fint i ule 7 også:) Anonymkode: 2eee4...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #6 Del Skrevet 7. juli 2024 1 minutt siden, j23 said: Lurer på det samme!! Og en ting til: da du fikk bukt med det sist, var det store hemorider? Jeg sliter med det samme (tror det er utvendig), men føler ikke krem hjelper alene… Blir det noen gang bra eller må man gå mer drastisk og mekanisk til verks?😞 Bestill en legetime. Dersom den er plagsom og ikke går bort med medisinsk behandling, kan man fjerne den kirurgisk. Fastlege henviser til gastro poliklinikk. Anonymkode: 2eee4...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #7 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Bestill en legetime. Dersom den er plagsom og ikke går bort med medisinsk behandling, kan man fjerne den kirurgisk. Fastlege henviser til gastro poliklinikk. Anonymkode: 2eee4...fee Var hos legen sist jeg hadde «utbrudd»…. Va små innvendige som ikke var nødvendig å fjerne kirurgisk. Var visst flere komplikasjoner med det….. Anonymkode: 91531...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg ville tatt det opp med legen! Kan hende det går helt fint i ule 7 også:) Anonymkode: 2eee4...fee Får høre med legen, ja 😊 Anonymkode: 91531...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #9 Del Skrevet 7. juli 2024 j23 skrev (50 minutter siden): Lurer på det samme!! Og en ting til: da du fikk bukt med det sist, var det store hemorider? Jeg sliter med det samme (tror det er utvendig), men føler ikke krem hjelper alene… Blir det noen gang bra eller må man gå mer drastisk og mekanisk til verks?😞 Nei, var små innvendige hemorider. Har en liten utvendig, men den merker jeg aldri noe til…. Kun de innvendige som irriterer. Anonymkode: 91531...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå