AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Del Skrevet 6. juli 2024 De sier ingenting på Tinder har så lyst på en søt mann hva gjør jeg Anonymkode: 30c5c...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 6. juli 2024 #2 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De sier ingenting på Tinder har så lyst på en søt mann hva gjør jeg Anonymkode: 30c5c...0ba Senker kravene. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. juli 2024 #3 Del Skrevet 6. juli 2024 1. Finn en søt mann 2. Ta kontakt og vis interesse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 6. juli 2024 #4 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg sier det samme som jeg ville sagt til en mann: Start med å tenke nøye gjennom hva du ser etter og hva som er mindre viktig. Ta det derfra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 6. juli 2024 #5 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De sier ingenting på Tinder har så lyst på en søt mann hva gjør jeg Anonymkode: 30c5c...0ba Du ser deg ut den søteste du finner..går bort til ham og spør om han kan tenke seg å spise middag med deg en dag..enkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 6. juli 2024 #6 Del Skrevet 6. juli 2024 De sier ingenting på tinder? Sier du noe der da? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #7 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De sier ingenting på Tinder har så lyst på en søt mann hva gjør jeg Anonymkode: 30c5c...0ba Tegnsetting og adskilte setninger kan være et sted å starte. Kanskje litt brutalt sagt, men på nett/app må man skille seg ut positivt. Anonymkode: d1cee...04e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tegnsetting og adskilte setninger kan være et sted å starte. Kanskje litt brutalt sagt, men på nett/app må man skille seg ut positivt. Anonymkode: d1cee...04e Enig, men noen små skrivefeil er søtt også. Det underbygger det søte i kvinnen. Kanskje er det lidenskap og lyst som gjør at hun overser rettskrivningen? Alle menn vil ha en kvinne med et så søtt ønske. Jeg er sjarmert. Men jeg er opptatt. Anonymkode: 68c39...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #9 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): De sier ingenting på Tinder har så lyst på en søt mann hva gjør jeg Anonymkode: 30c5c...0ba Slett appen å kom deg ut. Anonymkode: b9e4b...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #10 Del Skrevet 7. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Slett appen å kom deg ut. Anonymkode: b9e4b...bea Skulle skrive det samme med andre ord, logg av Tinder og gå ut i den virkelige verden. Anonymkode: 246e5...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #11 Del Skrevet 7. juli 2024 De søteste mennene liker gjerne menn.... Anonymkode: 4f692...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #12 Del Skrevet 7. juli 2024 Ta insj! Men ikke forvent for mye fra tinder Anonymkode: 7bebc...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #13 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Enig, men noen små skrivefeil er søtt også. Det underbygger det søte i kvinnen. Kanskje er det lidenskap og lyst som gjør at hun overser rettskrivningen? Alle menn vil ha en kvinne med et så søtt ønske. Jeg er sjarmert. Men jeg er opptatt. Anonymkode: 68c39...41a Du vil ha ei dum dame som ikke kan hjelpe ungene sine med norsklekser etter 1. klasse? Anonymkode: 07d79...bca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #14 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du vil ha ei dum dame som ikke kan hjelpe ungene sine med norsklekser etter 1. klasse? Anonymkode: 07d79...bca Vil du ha en idiot som ikke vet at dysleksi er svært utbredt i vestlige land? Og at dette ikke handler om intelligens men om fonologi. Ikke at jeg tror du vet hva det ordet betyr uten at du googler det. Anonymkode: 5566e...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #15 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du vil ha ei dum dame som ikke kan hjelpe ungene sine med norsklekser etter 1. klasse? Anonymkode: 07d79...bca Han har rett om meg. Jeg kan om jeg bruker tid på det, men autokorekt, engasjement og impuls gjør at det går fort i svingene. Brukte mer tid på denne, håper det er rettskrevet 😅 Kjempe flaut om det ikke er 😬 Ikke ødelegg det når det først finns en mann, som liker noe jeg gjør. Fikk 5 i norsk skriftlig. Anonymkode: ef286...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå