Gå til innhold

SELFIES PÅ TELEFONEN MIN SOM BEVEGER SEG? SER JEG SYNER? SKJØNNER IKKE STORT…

Banankaka04

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 20.32):

Psykiatri?

Anonymkode: c425b...942

Ekspander  

Ut fra HI går jeg ut fra at det handler både om live photo og psykiatri, ja.

Anonymkode: f83a8...bd3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du brukte helt vanvittig mye spalteplass på å beskrive et vanlig (og irriterende) funksjon på smarttelefoner. Jeg oppdager også til stadighet at jeg har kommet borti noe og fått disse levende bildene. Forstår ikke at det er en funksjon noen kan ønske. Plutselig har jeg tatt en haug feriebilder med den funksjonen, og så tar bildene opp flere ganger så mye plass. Eneste måte jeg har fått til å fjerne det når bildene først er tatt, er å endre det på ett bilde av gangen. Blir glad hvis noen vet om en måte å endre det på en hel sekvens med bilder, eller helst deaktivere hele funksjonen.

Anonymkode: a28db...0ee

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Banankaka04 skrev (På 6.7.2024 den 20.54):

Nei, kan nok ikke skryte så fælt av hvordan dagene går sånn ellers heller. Så innerst inni meg skjuler det seg nok et ønske om at en gigantisk trompet kommer og sluker hele meg levende i natt så all denne smerten, lidelsen, og misnøyen med livet endelig kan få sin etterlengtede slutt😌

Ekspander  

Får du psykisk helsehjelp? 

Anonymkode: 53fcd...bd1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis live photo står på Så får du film og lyd når du holder finger'n på bildet.

Anonymkode: 3e98a...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (På 6.7.2024 den 20.58):

Uffda, håper du har noe å snakke med?

Vet ikke om det er ment som tull eller alvor med humor, men velger å ta dette seriøst.

Mistenker at du er ganske ung og skjønner at det kan være tøft til tider.

Ekspander  

Ja, har noen veldig få, men gode støttespillere rundt meg, i hvert fall❤️ Det rører meg at du helt fremmede menneske bryr deg nok til å ta deg tid til å legge igjen en slik viktig kommentar, og ikke minst mistenkte at humoren her ble brukt som en slags forsvarsmekanisme. Det med å blande inn en dæsj med humor skulle vel være et slags forsøk på å delvis ufarliggjøre og gjøre det litt enklere å avsløre at en kanskje ikke har det helt topp med seg selv😅 Synes liksom at det kan være litt trygt å ha humoren å kunne «gjemme seg bak» når det gjelder mange slike vanskelige situasjoner… Men tusen takk for ordene du delte❤️

Endret av Banankaka04
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banankaka04 skrev (På 6.7.2024 den 21.29):

Har noen få gode støttespillere rundt meg❤️ Det rører meg at du helt fremmede menneske bryr deg nok til å ta deg tid til å legge igjen en slik viktig kommentar, og ikke minst mistenkte at humoren ble brukt som en slags forsvarsmekanisme. Det med å blande inn en dæsj med humor skulle vel være et slags forsøk på å delvis ufarliggjøre og gjøre det litt enklere å avsløre at en kanskje ikke har det helt topp😅 Synes liksom at det kan være litt trygt å ha humoren å kunne «gjemme seg bak» når det gjelder mange slike vanskelige situasjoner… Men tusen takk for ordene❤️

Ekspander  

Godt å høre at du har noen gode mennesker rundt deg!

Men av og til er det enklere å skrive ned følelsene, noe som er forståelig!

Du virker som en ung person med gode kvaliteter, så ta vare!

Som ei ung dame kan man skjønne at det til tider blir tungt og er derfor viktig å vise omsorg ovenfor andre!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 20.13):

Noen som gadd å lese hele greia? 

Anonymkode: 03250...c94

Ekspander  

Nei

Anonymkode: 2b97d...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Banankaka04 skrev (På 6.7.2024 den 21.32):

Per dags dato, nei, dessverre.

Ekspander  

Hvorfor det? Be fastlegen om henvisning! 

Anonymkode: 53fcd...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banankaka04 skrev (På 6.7.2024 den 21.32):

Per dags dato, nei, dessverre.

Ekspander  

Skal du få noe form for hjelp i fremtiden? Finnes ulike tilbud, men dette varierer fra plass til plass på hvor mange det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (På 6.7.2024 den 20.58):

Jeg leste hele og er litt usikker på om du er helt sikker på at det ikke er et live bilde? 

Hvis du går inn på bildet og trykker «rediger» øverst til høyre, får du da alternativet «live» nederst til venstre? Hvis du får det, trykk der så kan du bla igjennom noen sekunder før og etter bildet ble tatt, hvor han sannsynligvis har øynene åpne :) 

Ekspander  

Det står absolutt ingenting om at dette er en live-selfie noen som helst steder, selv etter å ha fulgt instruksjonen som du kommer med her?🤔😅

Endret av Banankaka04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banankaka04 skrev (På 6.7.2024 den 21.39):

Joda, bare vær barsk nok til å innrømme det nå a’, gutt…

Ekspander  

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Banankaka04 skrev (På 6.7.2024 den 21.36):

Det står absolutt ingenting om at dette er en live-selfie noen som helst steder, selv etter å ha fulgt instruksjonen som du kommer med her?🤔😅

Ekspander  

Det står ikke alltid live, men det kommer opp en slags sirkel. Trykker du og holder på bildet beveger det seg.

Her kan du teste https://developer.apple.com/live-photos/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olive_North skrev (På 6.7.2024 den 22.00):

Det står ikke alltid live, men det kommer opp en slags sirkel. Trykker du og holder på bildet beveger det seg.

Her kan du teste https://developer.apple.com/live-photos/

Ekspander  

Du kan også gå inn i bildemappen, trykke på "album", scrolle helt ned til "medietyper" og trykke på live photos. Der får du opp alle bilder du har tatt i live. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer ofte på hvorfor noen har sånn veldig behov for å "slenge med leppa" til andre mennesker.

Får det dere til å føle dere bedre, smartere osv.? Skjønner bare ikke greia. I mitt hode så er det så meningsløst som det kan få blitt. Syns vi mennesker skal være mer overbærende og rause med hverandre, da blir verden et bedre sted, for alle..

Anonymkode: 46868...160

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver at bildet ikke har live photo funksjon. En alternativ forklaring er at hjernen din er kreativ og spiller deg et puss, et sensorisk bedrag. I ditt indre ser du for deg eksen din nærmest levende med åpne sånn som du husker han. Du har tydeligvis sterk knytning gode følelser for ham. Dette er ikke psykiatri. En normal hjerne kan surre med sansene våre. Andre faktorer: Alkohol/ rusmidler, hjernen er avslappet og trøtt (alfabølge), ønske om å ha eksen der til stede? 

Anonymkode: ebe02...454

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...