Gå til innhold

Hvorfor tenner jeg på dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tenner jeg på å se folk lide? Er søt og snill ellers 😵‍💫

Anonymkode: f8a3c...724

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kva slags lidelser?

Anonymkode: f1438...570

AnonymBruker
Skrevet

Psykopat?

Anonymkode: e0188...fb8

• Liker 1
Skrevet

"å se folk lide" er et ganske vidt begrep. 

Det er forskjell på å like å rise noen på rumpa under sex og se på at stumpen blir rød og at mottaker sier litt "au!" men er med på leken, til det å bedrive sadistisk tortur... Da er man i en litt annen ende av skalaen.... Så her bør nok TS utdype litt.... 

Om du blir tent av å se folk lide i hungersnød eller krig og naturkatastrofer eller sykdom og ulykke så tenker jeg det er et større problem enn om du kjenner at det kiler litt ekstra av røff sex og bdsm liksom..... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
sottovoce skrev (11 timer siden):

"å se folk lide" er et ganske vidt begrep. 

Det er forskjell på å like å rise noen på rumpa under sex og se på at stumpen blir rød og at mottaker sier litt "au!" men er med på leken, til det å bedrive sadistisk tortur... Da er man i en litt annen ende av skalaen.... Så her bør nok TS utdype litt.... 

Om du blir tent av å se folk lide i hungersnød eller krig og naturkatastrofer eller sykdom og ulykke så tenker jeg det er et større problem enn om du kjenner at det kiler litt ekstra av røff sex og bdsm liksom..... 

Vil vel tro det er førstnevnte det er snakk om? Men " lide" er jo et dramatisk uttrykk.  Å tyne noen litt, og kjenne grensen for når du skal stoppe,  er vel noe flere kan synes er litt pirrende?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor tenner jeg på å se folk lide? Er søt og snill ellers 😵‍💫

Anonymkode: f8a3c...724

Spør psykologen din.

Anonymkode: a3a74...5c9

AnonymBruker
Skrevet

For mye alene foran PCen?

Anonymkode: 1b4f7...712

Skrevet

Prat med psykologen din om dette. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...