AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Skrevet 6. juli 2024 Jeg får vondt i magen og blir kvalm når min man skal ut å treffe kamerater. Vi har et godt forhold men han har hatt mange one night stand i løpet av en 10 års periode. Det er flere år siden og vi har gått videre. Jeg stoler på han men likevel skjer dette hver gang. Er det en angst for hvordan han var i mange år. Ønsker jo ikke at vi skal ha det slik, men føler det bare dukker opp. Noen gode råd fra andre som har vært oppi lignende Anonymkode: 9e699...1f5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Mange menn har ons når de er single. Kvinner og. Det betyr ikke noe. Kjæresten min har kun hatt to seriøse forhold før meg(snart 50). Innimellom de hadde han en del ons. Men han har aldri vært utro og når han har kjæreste gir han ALT! (Første var i 20 årene, andre døde) Han valgte på ligge litt rundt når han var singel. Og det er helt innafor. Han hadde ingen forpliktelser. Nå har han deg. Han valgte å bo med deg og leve med deg. De andre var tidsfordriv. Anonymkode: afabe...609 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 Ja dessverre hadde han mange one night stand over flere år. Det startet når vi hadde vært sammen i 10 år og han holdt på til han ble oppdaget. Vi har jobbet oss gjennom det og kommet styrket ut av det. Men så kommer det opp igjen når han skal ut. Anonymkode: 9e699...1f5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 20.49): Jeg får vondt i magen og blir kvalm når min man skal ut å treffe kamerater. Vi har et godt forhold men han har hatt mange one night stand i løpet av en 10 års periode. Det er flere år siden og vi har gått videre. Jeg stoler på han men likevel skjer dette hver gang. Er det en angst for hvordan han var i mange år. Ønsker jo ikke at vi skal ha det slik, men føler det bare dukker opp. Noen gode råd fra andre som har vært oppi lignende Anonymkode: 9e699...1f5 Forlat han. Hvorfor har du vært sammen med en som er utro så mange ganger? Anonymkode: cf2b4...d31 2
NiceOrNothing Skrevet 11. juli 2024 #6 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 14.02): Ja dessverre hadde han mange one night stand over flere år. Det startet når vi hadde vært sammen i 10 år og han holdt på til han ble oppdaget. Vi har jobbet oss gjennom det og kommet styrket ut av det. Men så kommer det opp igjen når han skal ut. Anonymkode: 9e699...1f5 Det er ikke så rart at kroppen & psyken din føler seg utrygg med den historikken du legger fram. Kroppen husker . Uansett hvor mye hodet har «jobbet « med det. Hadde nok aldri klart å stole på en sånn mann. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 14.02): Ja dessverre hadde han mange one night stand over flere år. Det startet når vi hadde vært sammen i 10 år og han holdt på til han ble oppdaget. Vi har jobbet oss gjennom det og kommet styrket ut av det. Men så kommer det opp igjen når han skal ut. Anonymkode: 9e699...1f5 Vel, du har antagelig ikke kommet styrket ut av det? Den usikkerheten der er snarere et bevis på at sliter med å stole på han igjen.. Anonymkode: 6a5b0...30c 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Skrevet 11. juli 2024 Oi wow, mange one night stands til du fant det ut? Jeg skjønner man kan tilgi utroskap, men fytti... her hadde jeg slitt tror jeg. Hvordan i huleste kommer man styrket ut av det? Dere er jo åpenbart ikke helt i mål. Jeg er egentlig mot kontroll, men skal man reparere etter noe sånt, så må nesten den som har bedratt betale noen "bøter" til tilliten er reparert. For eksempel, å ikke drikke alkohol, om det er fylla som har hatt den berømte skylda. Eller dele posisjon hele kvelden, komme hjem til et visst tidspunkt. Jeg hadde nok krevd det, gudene vet jeg hater sånne folk som må ringe dama når de er på byn men etter noe sånt, så hadde jeg nok vært litt på noe sånt selv en periode. Du er jo tydeligvis ikke der hvor du stoler 110% på han. Om drømmedama hans flørter med han, og han er så dritings at han knapt kan stå og kompisene heier på han og drar han med på nachspiel - er du helt sikker på at han sier nei takk? Anonymkode: 6733f...d06 1
Tradegy Skrevet 11. juli 2024 #9 Skrevet 11. juli 2024 Du liker nok tanken på at dere er ferdig med saken. Å integrere dèt såpass mye at det ikke over-aktiverer nervesystemet hver gang han er ute, kommer til å ta tid. Skal du først bli, så er dessverre usikkerhet ofte noe man får på kjøpet.. 💔
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Skrevet 11. juli 2024 Tusen takk for innspill, mange ville nok forlatt partneren. Men han har virkelig forandret seg og jeg stoler på han. Men likevel så kommer frykten for å bli lurt igjen. Har det veldig bra sammen og kan se at han elsker meg. Han var villig til å gå uten å kreve halve huset når jeg oppdaget utroskapen. Han er en meget angrende synder. Men styggen på ryggen kommer likevel frem hos meg. Anonymkode: 9e699...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå