Gå til innhold

Foodora/wolt første gang. Hvordan leverer de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer foodora. Hvordan foregår det? Får man beskjed når de er her? Hvor lenge til de er fremme? Ringer de på døren? Eller må man ut å møte dem? Jeg har hund som bjeffer på døren, så ønsker å vite når de er rundt hjørnet slik at jeg kan plassere han på stuen.

Bor i åpent rekkehus, altså ikke nå felles låst inngangsdør. Om det spiller noen rolle.

Har sosial angst, så beklager dumme spørsmål. Takler nye ting svært dårlig.

Anonymkode: eabb8...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker wolt, der kan man se hvor lenge det er til maten kommer, og man kan også velge kontaktløs levering. 

Jeg opplever noen ganger at sjåføren ber meg komme ut for å hente maten, men de aller fleste leverer helt til døra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker wolt, der kan man se hvor lenge det er til maten kommer, og man kan også velge kontaktløs levering. 

Jeg opplever noen ganger at sjåføren ber meg komme ut for å hente maten, men de aller fleste leverer helt til døra. 

Takk for svar, da blir det wolt

Anonymkode: eabb8...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både wolt og fodoora har app der du kan følge bestillingen, de ringer på ja, akkurat som posten :)

et lite side note, ialfall her jeg bor, maten har alltid vært kald og vassen når jeg har fått den, t.o.m serviettene var frosne sist gang jeg bestilte(på vinterstid), ingen av de har varmeovn eller legger maten i varme poser, iallfall ikke her i område, men husk å klag om det skulle skje, har ikke vært problem å få igjen pengene verken fra wolt eller foodora :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...