Gjest No1*No1 Skrevet 6. juli 2024 #1 Del Skrevet 6. juli 2024 Fem ting du er flink til 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. juli 2024 #2 Del Skrevet 6. juli 2024 No1*No1 skrev (1 time siden): Fem ting du er flink til 🙂 Gjennomføre ting Sortering/organisere Bake Pynte Lære nye ting☺️ Din tur!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. juli 2024 #3 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg er flink til å: Lage mat. Å vise omsorg/empati. Å finne på ting alene. Å gå tur. Å være tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6. juli 2024 #4 Del Skrevet 6. juli 2024 Oppussing. Interiør. Kose meg og nyte livet. Kompromisser. Blitt flink til å sette foten ned for urimelig oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 6. juli 2024 #5 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg er flink til å: Bake. Skrive. Være gavmild. Være tålmodig. Være empatisk og sympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 6. juli 2024 #6 Del Skrevet 6. juli 2024 Tar puns lynkjapt Selvironi Spre humor og latter på jobb Baksnakker / sladrer aldri! Analysere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. juli 2024 #7 Del Skrevet 6. juli 2024 Å ta vare på hunden og kattene mine Å være empatisk og omsorgsfull Har fått høre at jeg er flink til å finne på gaver til bursdag/jul Jeg er en god lytter Selvironi og sarkasme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 7. juli 2024 #8 Del Skrevet 7. juli 2024 13 hours ago, Kassettspiller said: Gjennomføre ting Sortering/organisere Bake Pynte Lære nye ting☺️ Din tur!😅 Jeg er god på Å se sammenhenger Finne mønstre Ta ting fra hverandre og legge de sammen på nye innovative måter, på flere områder Å elske mennesker jeg er god på kjærlighet ❤️ Jeg er en god lytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 8. juli 2024 #9 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg er god på: Lytte til andre mennesker. Sier i fra når jeg er uenig. Stå for mine egne meninger Gi mine medmennesker omsorg og kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2024 #10 Del Skrevet 10. juli 2024 (endret) Være en god kone&mamma Gi komplimenter Lage mat Stå opp for andre Gi omsorg Endret 10. juli 2024 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2024 #11 Del Skrevet 11. juli 2024 Lage supper Differensialdiagnostikk Humor Finne glede i små ting Møte mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. juli 2024 #12 Del Skrevet 15. juli 2024 Lage mat Strikke Ordkrig Smile Tenke utenfor boksen (kreativ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 17. juli 2024 #13 Del Skrevet 17. juli 2024 Spilldesign Komponering Kreativitet Drikke Red Bull Spydig humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå