Gå til innhold

Ekser og tidligere sexpartnere som dukker opp på tinder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lastet ned tinder i dag. Sletter alltid brukeren min der inne når når jeg er på vei inn i et nytt forhold.  Så laget ny konto og begynte å sveipe. Problemet er at det alltid dukker opp ekser eller tidligere sexpartnere 😫 jeg har ikke lyst å at de skal se meg der inne. Ble slutt mellom meg og kjæresten i går og er livredd for at han skal dukke opp der etterhvert. 

Anonymkode: 5f15c...bec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men om du er livredd for det, kan du jo ikke bruke Tinder… Du kan jo prøve andre datingsider, og satse på at de ikke bruker de samme?🤷‍♀️

Anonymkode: 8572d...ac9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men om du er livredd for det, kan du jo ikke bruke Tinder… Du kan jo prøve andre datingsider, og satse på at de ikke bruker de samme?🤷‍♀️

Anonymkode: 8572d...ac9

Kanskje det. Har ikke prøvd noen andre lapper enda. Er det ingen måte å søke opp enkelte brukere å blokkere de? 😖

Anonymkode: 5f15c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje det. Har ikke prøvd noen andre lapper enda. Er det ingen måte å søke opp enkelte brukere å blokkere de? 😖

Anonymkode: 5f15c...bec

Apper*

Anonymkode: 5f15c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veldig mange? Jeg har aldri fått opp noen på Tinder. Fikk opp eksen på Happn en gang bare, men da var hun jo rett ved og kom naturligvis opp.

Anonymkode: 091e8...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du kan blokkere folk du har i kontaktlisten din.

Anonymkode: ba235...afd

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller så kan du jo sveipe inkognito så kun de du har likt ser deg, men da må du ha betalt abonnement.

Anonymkode: ba235...afd

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du veldig mange? Jeg har aldri fått opp noen på Tinder. Fikk opp eksen på Happn en gang bare, men da var hun jo rett ved og kom naturligvis opp.

Anonymkode: 091e8...206

I dag dukket 3 av mine tidligete "partnere" opp på tinder (han ene var jeg bare med noen uker, men uansett ubehagelig det og). Har mange forhold bak meg, men en del av de har jeg bare datet i noen uker. Han ene som dukket opp i dag var mentalt ustabil når vi var sammen og jeg ønsker på ingen måte at han skal se meg der 🤢 skulle ønske det var sånn at kun de jeg sveiper på kunne få meg opp på sin side og ingen andre, men det går vel ikke an? 😖

Anonymkode: 5f15c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eller så kan du jo sveipe inkognito så kun de du har likt ser deg, men da må du ha betalt abonnement.

Anonymkode: ba235...afd

Ok. Takk for tipset 😊

Anonymkode: 5f15c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også lage en anonym konto i stedet for å bruke navn og bilde. Med en grei tekst er ikke det en dealbreaker for menn.

Anonymkode: eea53...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du trenger en lang pause og fokusere på noe annet enn at du må ha noen ….

Helt ærlig høres det usunt ut å være så opptatt av å ha noen/ få oppmerksomhet…

Anonymkode: 0da55...47c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som du trenger en lang pause og fokusere på noe annet enn at du må ha noen ….

Helt ærlig høres det usunt ut å være så opptatt av å ha noen/ få oppmerksomhet…

Anonymkode: 0da55...47c

Er du alltid så bedreviter?

Anonymkode: c220c...415

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du alltid så bedreviter?

Anonymkode: c220c...415

Hun er nok ikke en bedreviter. Men du må jo ha ligget med/vært sammen med vilt mange for at dette skal være et problem. Har aldri hatt Tinder selv, men har ei evig singel venninne som holder på slik som du gjør. Jeg synes det er morsomt å høre om slike tilfeller da, for det er ikke mitt liv.

Anonymkode: be783...554

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt med typen i går, synes det er flaut å se så mange andre tidligere kjærester/dater og FFer på Tinder i dag.

Noen mangler bakkekontakt tenker jeg. Impulskontroll er et fremmedord. Og enormt behov for bekreftelse og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 7957e...043

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt med typen i går, synes det er flaut å se så mange andre tidligere kjærester/dater og FFer på Tinder i dag.

Noen mangler bakkekontakt tenker jeg. Impulskontroll er et fremmedord. Og enormt behov for bekreftelse og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 7957e...043

Dette.

Anonymkode: 1c795...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Slutt med typen i går, synes det er flaut å se så mange andre tidligere kjærester/dater og FFer på Tinder i dag.

Noen mangler bakkekontakt tenker jeg. Impulskontroll er et fremmedord. Og enormt behov for bekreftelse og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 7957e...043

Slutt i går, Tinder i dag.

Jaja.

Anonymkode: 2a448...539

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slutt i går, Tinder i dag.

Jaja.

Anonymkode: 2a448...539

Hva er galt med det? Jeg skal ikke på date med noen akkurat nå. Å sveipe på tinder hjelper litt på humøret. Ser ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 5f15c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er galt med det? Jeg skal ikke på date med noen akkurat nå. Å sveipe på tinder hjelper litt på humøret. Ser ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 5f15c...bec

Ikke noe galt, men sier en god del.

Anonymkode: 2a448...539

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lastet ned tinder i dag. Sletter alltid brukeren min der inne når når jeg er på vei inn i et nytt forhold.  Så laget ny konto og begynte å sveipe. Problemet er at det alltid dukker opp ekser eller tidligere sexpartnere 😫 jeg har ikke lyst å at de skal se meg der inne. Ble slutt mellom meg og kjæresten i går og er livredd for at han skal dukke opp der etterhvert. 

Anonymkode: 5f15c...bec

sånn er det jo...for alle. Skaffet meg happn i går og så eks kjæresten der. Kjente skikkelig støkk i brystet. Men sånn er det. du kan blokkere dem.

Anonymkode: 98f9d...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...