Gå til innhold

Hvilken robotstøvsuger har du


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Roborock q revo.

Veldig fornøyd. Støvsuger godt, og vasker godt.

Anonymkode: f45ce...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ingen, jeg er ikke lat. 

Anonymkode: 48af0...35f

Hvorfor svarer du? Har du et miserabelt liv? Jeg er heller ikke lat, men har helseutfordringer.

Anonymkode: 5acbc...238

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv. Ganske fornøyd. Absolutt ikke fornøyd med hun jeg bor sammen med. Hun vet knapt hvordan hun starter og stopper støvsugeren. 

Anonymkode: 9e4c6...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ingen, jeg er ikke lat. 

Anonymkode: 48af0...35f

Hva med vaskemaskin er det også latskap?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ingen, jeg er ikke lat. 

Anonymkode: 48af0...35f

Haha.. djeez. Det handler jo mer om å være tidseffektiv, jeg kan sette på oppvaskmaskin, vaskemaskin og robotstøvsuger før jeg går til jobb, og så vaske andre ting - eller trene eller male eller jobbe eller gjøre helt andre ting - når jeg kommer hjem.

Vasker du alle klær og kopper for hånd også kanskje? Latskap ;)

Jeg støvsuger og vasker i tillegg, men digg å kjøre den robotstøvsugeren hver dag, det blir aldri skittent her. Jeg har kanskje litt i overkant støv på hjernen, så det er helt supert med en "vaskehjelp" i tillegg til alt jeg gjør selv.

Jeg har en fra Eufy, relativt fornøyd med den. Kjøpte den mest fordi den er lav, og går under de lavere møblene mine.

Anonymkode: 9452a...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roborock S8. Altså bare støvsugeren uten tømmestasjon/moppevaskstasjon. Ble sinnsykt mye billigere, og en veldig god maskin. 

Anonymkode: a81d2...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lat så jeg har 2 stk Roborock s5 max. Billig og bra. Bruker ikke vaskefunksjonen. Ene min har kjørt 38000m2. Still going strong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roborock s5 max. Hadde valgt den som vibrerer da, den skal jeg ha når denne må byttes ut, vasker enda bedre. 
Elsker den dog! Unger og dyr, trengs absolutt ofte støvsuging, og den frigjør tid til andre (morsommere) ting. 

Anonymkode: 67a98...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roborock S6 MaxV. Har vært i drift overkant av tre år og tatt ca 18000 m2. Den dagen den ryker blir ny kjøpt inn umiddelbart. Her i huset holder det fint med en eller to runder i uken. Slike maskiner er den største nyvinningen innen rengjøring på 2000-tallet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg robotstøvsuger, men min gamle kjørte seg ofte fast i teppekantene. 
Vet noen her inne om en robot som tar både gulv og tepper? 
Fx spisebordet mitt står på et teppe. Men bordet er så tungt at jeg ikke greier å løfte teppet bort en til flere ganger i uken ved støvsuging

Anonymkode: 07178...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trenger ikke robotstøvsuger, jeg har kone. :nigo:

Anonymkode: efb7b...a8a

Fint for deg gubbelubbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ingen, jeg er ikke lat. 

Anonymkode: 48af0...35f

Det handler ikke om å være lat, men om å være smart! 
Jeg har Roborock s7.

Anonymkode: cd3f6...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skal kjøpe meg robotstøvsuger, men min gamle kjørte seg ofte fast i teppekantene. 
Vet noen her inne om en robot som tar både gulv og tepper? 
Fx spisebordet mitt står på et teppe. Men bordet er så tungt at jeg ikke greier å løfte teppet bort en til flere ganger i uken ved støvsuging

Anonymkode: 07178...62d

Har ikke opplevd at vår har kjørt seg fast, Roborock qrevo. Men jeg har ikke langhårede tepper. Har «vanlige» tjukke tepper i ull. 

Anonymkode: f45ce...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Roborock S8 Pro Ultra.

Den støvsuger og vasker, støvsuger tepper grundig. Vær obs på at du sjekker om teppene dine tåler robotstøvsuger.

Jeg har et teppe på et gjesterom som jeg fjerner, for det er for tykt/høyt til at robotstøvsugeren klarer å komme seg opp (og det ville nok tålt den støvsugingen heller dårlig). 

Roborocken ville jeg ikke unnvært, men jeg støvsuger av og til selv. Da kommer jeg inn i diverse kriker og kroker som robotstøvsugeren ikke kommer til, jeg tar lister, støvsuger enkelte møbler, osv. Men fra å støvsuge en gang eller to ganger i uken selv, kjører robotstøvsugeren for det meste.

Den unngår ledninger, men jeg passer likevel på. Opplevde at den klarte å surre seg godt inn i en tynn ledning til en juledekorasjon, og er glad for at jeg var hjemme da. 

Anonymkode: f54d4...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 20.04):

Ingen, jeg er ikke lat. 

Anonymkode: 48af0...35f

Er heller ikke lat, men kan nyte følelsen av å komme hjem til gulv som nylig er støvsugd og moppet hver dag. Helt uten at jeg trengte å stresse med på på kvelden eller morgene. Fantastisk å kunne bruke tiden på noe annet, som er mye mer givende 😊

Anonymkode: f45ce...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roborock s5 tror jeg. Bruker ikke vaskefunksjon pga gulvet vårt er så elendig. Men skal bruke den når gulvet er pusset og ordnet igjen.

Anonymkode: 897d4...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...