Gå til innhold

nok en gang stappa i meg en stor melkesjokolade


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er lettere å kutte helt ut enn å begrense. Et det kuttet ut, er det ikke noe mer å tenke på, men skal man begrense må man hele tiden vurdere for og i mot, hvor mye er for mye og så videre. Samtidig er det trist å ikke skulle spise sjokolade noen gang igjen, så hva med å sette en tidsfrist? Ikke sjokolade i det hele tatt på en måned, og så tar du en ny vurdering etter det.

Jeg ville satt starttidspunktet til rett etter ferien. Da slipper du å stresse mye med hva du spiser mens du er på ferie, det er jo alltid litt kronglete med restauranter og sånt. Samtidig får du drahjelp med å bryte vanen, for vanlig norsk melkesjokolade finner du ikke i Hellas, selv om det er mye annet godt der.

Anonymkode: a44da...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig har jeg nytte av Wegovy.

Anonymkode: f58d1...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HegeMarie

Skjerp dere.

Dersom dere absolutt MÅ ha noe godt, ta heller en bit brokkoli eller en gulrot!

Mye sunnere enn sjokolade, og du legger ikke på deg.

Endret av HegeMarie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on. Du er voksen. Når dette har skjedd en gang, bør du vite at du ikke skal gjøre det igjen. Spis deg mett på sunn mat - grønnsaker og laks feks. Blir du søtsugen,  ta et glass Pepsi Max eller lignende. 
Alle mennesker er programmert til å ville ha energitett mat. Ikke verre for deg enn andre. Beklager å måtte si det, men det er den ærlige sannhet

Anonymkode: 34d06...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår ikke hvordan folk kan stappe i seg norsk melkesjokolade hele tiden. De har altfor lite melk i seg og smaker ikke like god som sjokolader i utlandet

Anonymkode: c3eb7...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

forstår ikke hvordan folk kan stappe i seg norsk melkesjokolade hele tiden. De har altfor lite melk i seg og smaker ikke like god som sjokolader i utlandet

Anonymkode: c3eb7...9c1

Mulig den var sveitsisk.

Anonymkode: 34d06...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synest Fitfocus.no er bra og har en god innstilling til mat (og trening). Hun har mange oppskrifter på å sunn mat også søtsaker.

Jeg vet ikke om du trener noe, men jeg opplever jeg spiser bedre og sunnere når jeg trener jevnlig. 

Anonymkode: 1cd51...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...