AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Skrevet 6. juli 2024 Jeg ble betatt av et situationship. Jeg gjorde det slutt med eksen min etter over to år fordi han hadde mange flørtende og hemmelige samtaler med jenter. En måned etter bruddet kontaktet en mann meg( la oss kalle han Erik) som jeg hadde hatt en liten greie med før ex-en min. Jeg holdt veldig igjen i starten, men begynte å slappe av med Erik etterhvert. Han sa hver dag at jeg var så vakker/pen, vi møttes et par ganger, facetimet og ringte hverandre, han kom med orkidé og sjokolade til meg. Jeg hadde aldri opplevd at en mann var så interresert. Han var sååå vakker og han fikk meg til å føle meg helt fantastisk etter så lang tid med vonde følelser. Han var ALT jeg såg etter. Han inviterte meg på besøk og jeg fikk møte venner og en kollega av han. Etter det ble han kald. Han tekstet meg, men betydelig mindre, og stilte ingen spørsmål om meg lengre osv.. etter å ha hold på en uke med å spørre han hva som skjedde, osv lot jeg han gå. Jeg fikk ikke svar på hva som skjedde. Vi snakket sammen i 1 1/2 måned og jeg har hatt kjærlighetssorg i 1 1/2 måned… hvordan kommer jeg over dette?! Jeg fikk en voldsom selvtillitsknekk og sliter veldig med psyken. Jeg måtte blokkere han for å unngå å stalke osv, men ingenting hjelper. Hvordan kom dere over et situationship dere likte veldig godt? Jeg merker jeg er redd for å date igjen fordi ting kan vende så brått. Anonymkode: 27650...a57 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Skrevet 6. juli 2024 Virker som han lovebomba deg skikkelig. Tror du må tenke at et trygt og godt forhold er noe som skal føles stabilt og gi deg ro og er noe som er veldig godt i lengden. Det er gjort en del forskning på hvor avhengighetsskapende den «hot and cold» oppførselen er og tvinger hjernen til å ønske mer av det lille og gjennomgår nesten abstinenser uten. Kanskje det helper å tenke på at hjernen gjennomgår en «withdrawell» nå, men at noen som ikke kunne tenke seg å drive med slike mindgames finnes der ute og veil kunne gi deg så mye mer. Anonymkode: f24c1...30f 1
Bombasi Skrevet 6. juli 2024 #3 Skrevet 6. juli 2024 (endret) Tror ikke det er kjærlighetssorg du lider av. Han var en supermann som kom og berget deg når du lå nede, og så lovebombet han deg på veien (der overkant mye fort kan bli manipulativ), for så kutte deg helt av. Du ble revet brått ned igjen, men istedenfor å sørge over eksen, så sørger du over tapet av supermannen som berget deg. Og det er ikke kjærlighet. Det er mer...hva skal jeg si...relasjonsavhengighet. Et syndrom etter tapet av en redningmann i kombinasjon av tap av kjærligheten, ensomhet og selvtillitsknekk. Du har mistet deg selv på veien. Det er vel neppe han du savner, men noen. Og det er ikke han du trenger, men deg selv. Så fokusere på deg nå. Ikke eksen, og ikke han. Plukk deg selv opp. Ikke la deg påvirke så. Du er selvstendig, og du vet meget godt at hvis du ellers bare kommer deg på beina så kan du stole på deg selv og du vet at du vil lykkes. Det blir bra Endret 6. juli 2024 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #4 Skrevet 6. juli 2024 For å komme over noen, må du komme deg under noen. Anonymkode: f5141...402
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg ble betatt av et situationship. Jeg gjorde det slutt med eksen min etter over to år fordi han hadde mange flørtende og hemmelige samtaler med jenter. En måned etter bruddet kontaktet en mann meg( la oss kalle han Erik) som jeg hadde hatt en liten greie med før ex-en min. Jeg holdt veldig igjen i starten, men begynte å slappe av med Erik etterhvert. Han sa hver dag at jeg var så vakker/pen, vi møttes et par ganger, facetimet og ringte hverandre, han kom med orkidé og sjokolade til meg. Jeg hadde aldri opplevd at en mann var så interresert. Han var sååå vakker og han fikk meg til å føle meg helt fantastisk etter så lang tid med vonde følelser. Han var ALT jeg såg etter. Han inviterte meg på besøk og jeg fikk møte venner og en kollega av han. Etter det ble han kald. Han tekstet meg, men betydelig mindre, og stilte ingen spørsmål om meg lengre osv.. etter å ha hold på en uke med å spørre han hva som skjedde, osv lot jeg han gå. Jeg fikk ikke svar på hva som skjedde. Vi snakket sammen i 1 1/2 måned og jeg har hatt kjærlighetssorg i 1 1/2 måned… hvordan kommer jeg over dette?! Jeg fikk en voldsom selvtillitsknekk og sliter veldig med psyken. Jeg måtte blokkere han for å unngå å stalke osv, men ingenting hjelper. Hvordan kom dere over et situationship dere likte veldig godt? Jeg merker jeg er redd for å date igjen fordi ting kan vende så brått. Anonymkode: 27650...a57 Blokker. Jeg har vært borti en sånn mann i to tre år nå. Han ble mer og mer fjern fra meg, og det ble vondere og vondere. Nå nylig meddelte han at han var absolutt ikke intressert i et kjæreste forhold med meg. Men ville gjerne ha sex, om jeg ville det. Men da skulle jeg vite at han lå med flere andre. Massevis av damer stod håpefulle på siden og lurte på om dette var drømmemannen. Han er god og snill i et øyeblikk, så kald i det neste. Mens han selv skryter til kompiser om disse damene som er så hekta. Og klager over damene som er så sure på han og emosjonelle når de finner ut at han ligger rundt. Det er feil med alle andre. Han er sjarmerende, men fullstendig egoistisk. Sårer han deg, så skal det glemmes etter litt tid. Ikke nødvendig å si unnskyld så lenge tid har gått. Nå er han blokkert og jeg er lei meg, men det er andre ting i livet mitt som fortjener mer fokus. Blokker han, og oppdag på nytt igjen det som gjør deg glad. For det er ikke han!! Anonymkode: 06222...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå