AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Del Skrevet 6. juli 2024 Hei! har ett veldig stort problem som ikke plaget meg i starten men nå tærer det meg langt inni skjela. Min bror ble sammen med kjæresten sin da de var veldig unge, da de fant ut de ventet barn, ting gikk fort og de flyttet raskt inn sammen, på samme til ventet jeg barn selv, hun hakket på meg for alt konstant fra dag en, med spydige kommentarer. dette plagde meg ikke så mye da for vi var begge proppet med hormoner. Men da ungene ble født kalte hun barnet mitt gigantisk, at det var tykt i forhold til hennes, å barnet var større. hun lyver om alt hele tiden, finner på ting som ikke er sant å når hun blir tatt i løgnene blir hun illsint. hun nektet en periode svigerforeldrene å måte barnet og nå barna, hun sier de må fortjene å treffe dem, selv om svigerforeldrene gjør alt hun ber om. Det hele eskalerte vell mest da hun startet å forskjellsbehandle barna i familien. kjøpte inn masse godteri til sine mens de andre skulle se på de spiste, mens om våres hadde måtte de dele (noe de såklart må) Hun brølte på de andre barna og behandler svigermora som møkk, jeg fikk en dag helt nokk, og sa til henne at en slik oppførsel kan jeg ikke klare stå å ser på, fortalte dette rolig til henne, vi snakket sammen om dette men hun kjenner seg ikke igjen i dette. Nå er dette ca 1,5 år siden, vi har snakket lite sammen i ettertid, jeg har bedt henne om unnskyldning for om måten jeg sa dette på var ugreit. nå 1,5 år senere har hun plutselig tatt opp denne kampen sin igjen, hun nekter meg å se bara hennes, min bror og hun inviterer oss ikke til noe, hun ringer å sjekker vi ikke er i nærheten når hun skal til svigers. Hun har bedd familien ta avstand fra oss, noe de ikke har gjort. Hun har vært hos legen å sier til familien hun er blitt psykisk syk av meg og kaller meg en narsissist, truer med å kontakte barnevern da hun mener ungene mine ikke har det bra. har ikke møtt henne på 1,5 år! familien min holder kontakten med dem grunnet sønnen og barnebarna. kjenner nå har jeg havnet i en knekk hvor jeg ikke klarer komme opp, hun nekter snakke med meg eller høre og bringer opp flere saker for å bevise jeg er hjerteløs og ond. selv om vi ikke har kontakt går det ut over meg og familien når vi blir uinvitert til ting. er jeg helt koko? Anonymkode: 7c62c...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei! har ett veldig stort problem som ikke plaget meg i starten men nå tærer det meg langt inni skjela. Min bror ble sammen med kjæresten sin da de var veldig unge, da de fant ut de ventet barn, ting gikk fort og de flyttet raskt inn sammen, på samme til ventet jeg barn selv, hun hakket på meg for alt konstant fra dag en, med spydige kommentarer. dette plagde meg ikke så mye da for vi var begge proppet med hormoner. Men da ungene ble født kalte hun barnet mitt gigantisk, at det var tykt i forhold til hennes, å barnet var større. hun lyver om alt hele tiden, finner på ting som ikke er sant å når hun blir tatt i løgnene blir hun illsint. hun nektet en periode svigerforeldrene å måte barnet og nå barna, hun sier de må fortjene å treffe dem, selv om svigerforeldrene gjør alt hun ber om. Det hele eskalerte vell mest da hun startet å forskjellsbehandle barna i familien. kjøpte inn masse godteri til sine mens de andre skulle se på de spiste, mens om våres hadde måtte de dele (noe de såklart må) Hun brølte på de andre barna og behandler svigermora som møkk, jeg fikk en dag helt nokk, og sa til henne at en slik oppførsel kan jeg ikke klare stå å ser på, fortalte dette rolig til henne, vi snakket sammen om dette men hun kjenner seg ikke igjen i dette. Nå er dette ca 1,5 år siden, vi har snakket lite sammen i ettertid, jeg har bedt henne om unnskyldning for om måten jeg sa dette på var ugreit. nå 1,5 år senere har hun plutselig tatt opp denne kampen sin igjen, hun nekter meg å se bara hennes, min bror og hun inviterer oss ikke til noe, hun ringer å sjekker vi ikke er i nærheten når hun skal til svigers. Hun har bedd familien ta avstand fra oss, noe de ikke har gjort. Hun har vært hos legen å sier til familien hun er blitt psykisk syk av meg og kaller meg en narsissist, truer med å kontakte barnevern da hun mener ungene mine ikke har det bra. har ikke møtt henne på 1,5 år! familien min holder kontakten med dem grunnet sønnen og barnebarna. kjenner nå har jeg havnet i en knekk hvor jeg ikke klarer komme opp, hun nekter snakke med meg eller høre og bringer opp flere saker for å bevise jeg er hjerteløs og ond. selv om vi ikke har kontakt går det ut over meg og familien når vi blir uinvitert til ting. er jeg helt koko? Anonymkode: 7c62c...2f1 Veldig vanskelig for oss å svare på om du, svigerinna eller begge er koko. Anonymkode: d4bb8...8e4 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #3 Del Skrevet 6. juli 2024 Takk,ikke bare du som har rasshøl i familien.. Anonymkode: a7436...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy Skrevet 6. juli 2024 #4 Del Skrevet 6. juli 2024 Høres ut som hun er narssisisten. «Må fortjene å se barnebarna»🙈Men hva med broren din? Er han bare en dott? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #5 Del Skrevet 6. juli 2024 Hvor er svigerforeldrene dine i denne konflikten? Og brødrene? De kan ikke ha det greit. Gå via dem. Mitt liv ødelegges også av en inngiftet person. Frekkere enn f. Anonymkode: d929d...43a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:23 #6 Del Skrevet lørdag kl 15:23 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 15.16): Veldig vanskelig for oss å svare på om du, svigerinna eller begge er koko. Anonymkode: d4bb8...8e4 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 14.59): Hei! har ett veldig stort problem som ikke plaget meg i starten men nå tærer det meg langt inni skjela. Min bror ble sammen med kjæresten sin da de var veldig unge, da de fant ut de ventet barn, ting gikk fort og de flyttet raskt inn sammen, på samme til ventet jeg barn selv, hun hakket på meg for alt konstant fra dag en, med spydige kommentarer. dette plagde meg ikke så mye da for vi var begge proppet med hormoner. Men da ungene ble født kalte hun barnet mitt gigantisk, at det var tykt i forhold til hennes, å barnet var større. hun lyver om alt hele tiden, finner på ting som ikke er sant å når hun blir tatt i løgnene blir hun illsint. hun nektet en periode svigerforeldrene å måte barnet og nå barna, hun sier de må fortjene å treffe dem, selv om svigerforeldrene gjør alt hun ber om. Det hele eskalerte vell mest da hun startet å forskjellsbehandle barna i familien. kjøpte inn masse godteri til sine mens de andre skulle se på de spiste, mens om våres hadde måtte de dele (noe de såklart må) Hun brølte på de andre barna og behandler svigermora som møkk, jeg fikk en dag helt nokk, og sa til henne at en slik oppførsel kan jeg ikke klare stå å ser på, fortalte dette rolig til henne, vi snakket sammen om dette men hun kjenner seg ikke igjen i dette. Nå er dette ca 1,5 år siden, vi har snakket lite sammen i ettertid, jeg har bedt henne om unnskyldning for om måten jeg sa dette på var ugreit. nå 1,5 år senere har hun plutselig tatt opp denne kampen sin igjen, hun nekter meg å se bara hennes, min bror og hun inviterer oss ikke til noe, hun ringer å sjekker vi ikke er i nærheten når hun skal til svigers. Hun har bedd familien ta avstand fra oss, noe de ikke har gjort. Hun har vært hos legen å sier til familien hun er blitt psykisk syk av meg og kaller meg en narsissist, truer med å kontakte barnevern da hun mener ungene mine ikke har det bra. har ikke møtt henne på 1,5 år! familien min holder kontakten med dem grunnet sønnen og barnebarna. kjenner nå har jeg havnet i en knekk hvor jeg ikke klarer komme opp, hun nekter snakke med meg eller høre og bringer opp flere saker for å bevise jeg er hjerteløs og ond. selv om vi ikke har kontakt går det ut over meg og familien når vi blir uinvitert til ting. er jeg helt koko? Anonymkode: 7c62c...2f1 Høres ut som en narsassist. Anonymkode: a0c27...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:32 #7 Del Skrevet lørdag kl 15:32 Høres ut som du blir utsatt for en psykopat. Eller kanskje narsissist siden hun beskyldte deg for å være det. De legger folk for hat når de blir tatt på ting. Hun driver med splitt og hersk. Gjør forskjell på barn med vilje. Nekter for ting hun gjør, selv om hun nettopp gjorde det hun nekter for. Hun høres ut som min mor. Min mor er psykopat. Du kan ikke tekkes henne. Dere vil være i krig helt til hun dør. Du må bare trekke deg vekk og leve livet ditt. Hun får energi av å være stygg mot folk og krige på denne måten. Men du mister energi og bare taper på dette. Hun vil aldri forstå, dere vil aldri bli venner. Hun vil aldri plutselig snu om og bli til en normal person. Du har min fulle sympati. Anonymkode: ce52d...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå