Gå til innhold

Når jeg er lei av hele mannen, og familien hans også...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så er det på tide å gå? Jeg blir en veldig dårlig versjon av meg selv når jeg er sammen med dem alle sammen sammen. Eller så kommer det kanskje bare tydeligere frem hvem jeg egentlig er. 

Vi har unger. Jeg tok nettopp bilen og kjørte hjemmefra. Har virkelig ikke lyst til å komme hjem igjen. 

Anonymkode: 4bf58...c0e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi da. Tydeligvis er ikke dette forholdet et som fungerer for deg i lengden. Men barna trenger at du kommer hjem igjen og ordnet dette på en bedre måte enn å bare stikke av.

Anonymkode: b0cec...4d3

AnonymBruker
Skrevet

Komme vel litt an på, hva er det som er utfordrende? Kan det være dine forventninger som er urealistiske og dermed skaper dårlige følelser? eller kanskje de er helt håpløse å forholde seg til, slik at du ikke kan få til en endring. Vanskelig å svare på uten noe informasjon rundt omstendighetene :)

Anonymkode: 58bfa...fee

AnonymBruker
Skrevet

Du fungerer dårlig når du over noen dager er sammen med mye mennesker? Kanskje du er introvert og trenger alenetid? Det er helt normalt og greit. Spesielt hvis det er noen energityver eller personligheter som er kompatibel med deg. Kanskje det også er litt PMS?

Anonymkode: 53f9d...357

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke helt optimalt begge veier når du tar bilen og drar.

Anonymkode: 0ece7...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...