AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Skrevet 6. juli 2024 Selv om man avtaler eksklusivitet hadde dere stolt på hverandre, altså at den andre ikke knuller rundt med flere? Møttes på Tinder til info. Begge er attraktive nok til å lett kunne finne flere alternativ. k50 med elsker på 30 Anonymkode: 8158d...f02
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Skrevet 6. juli 2024 Hvorfor spiller det noen rolle, når dere bare er «elskere»? Anonymkode: 8a83c...095 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #3 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor spiller det noen rolle, når dere bare er «elskere»? Anonymkode: 8a83c...095 Fordi vi ikke bruker kondom pga avtalt eksklusivitet, og så blir man jo litt småglad i hverandre.. Anonymkode: 8158d...f02
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #4 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi vi ikke bruker kondom pga avtalt eksklusivitet, og så blir man jo litt småglad i hverandre.. Anonymkode: 8158d...f02 Ville brukt kondom og det er idioti å få følelser for en man er elsker med. Det er sex. Bare sex Anonymkode: 8a83c...095 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #5 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville brukt kondom og det er idioti å få følelser for en man er elsker med. Det er sex. Bare sex Anonymkode: 8a83c...095 Han kan uansett bruke kondom å ha sex med andre? Anonymkode: 8a83c...095
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #6 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi vi ikke bruker kondom pga avtalt eksklusivitet, og så blir man jo litt småglad i hverandre.. Anonymkode: 8158d...f02 Så da er dere på en måte kjærester da når dere ikke ligger med andre og er litt glad i hverandre? Anonymkode: 00f4f...c5d 1 1
Cor Cubiculum Skrevet 7. juli 2024 #7 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Selv om man avtaler eksklusivitet hadde dere stolt på hverandre, altså at den andre ikke knuller rundt med flere? Møttes på Tinder til info. Begge er attraktive nok til å lett kunne finne flere alternativ. k50 med elsker på 30 Anonymkode: 8158d...f02 Jeg hadde en gang ei elskerinne som var omtrent 20 år eldre, men var helt i starten på 20-åra og hun over 40. Hun hadde nok ønsket eksklusivitet, for nettopp det at jeg var klar på at det ikke kunne bli noe mer enn et elsker-elskerinneforhold, gjorde at det tok slutt etter hvert. Klart det finnes noen menn som absolutt ikke ønsker å stifte familie med egne barn. Og noen har alt de barna de ønsker når de er så gamle som din elsker. Men når du er forbi fertil alder, tror jeg det begynner å tynnes i rekkene av "ungdom" du realistisk kan forvente eksklusivitet med. Noen finnes, bare se på det franske presidentparet, men mange kandidater har du neppe. Beklager, men det er mine 5 c.... 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Skrevet 7. juli 2024 Jeg hadde ganske mange elskerinner/kk i 40-50 åra da jeg var i 20-30 årene. Ofte uten kondom, siden de fleste var infertile. Noen var også gifte. Siden jeg ble "forført" av en kompis mor på 52 når jeg var 24, var jeg solgt på modne/eldre damer. Comboen ung kåt mann/het moden kvinne, er helt uslåelig seksuelt. Men aldri om det var snakk om eksklusivitet, veken fra min eller deres side. Anonymkode: 070cf...41a 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #9 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde ganske mange elskerinner/kk i 40-50 åra da jeg var i 20-30 årene. Ofte uten kondom, siden de fleste var infertile. Noen var også gifte. Siden jeg ble "forført" av en kompis mor på 52 når jeg var 24, var jeg solgt på modne/eldre damer. Comboen ung kåt mann/het moden kvinne, er helt uslåelig seksuelt. Men aldri om det var snakk om eksklusivitet, veken fra min eller deres side. Anonymkode: 070cf...41a Du høres litt desperat ut... Anonymkode: e519d...741 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #10 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du høres litt desperat ut... Anonymkode: e519d...741 Helt rolig og avslappet, dette var på 80-90 tallet. Anonymkode: 070cf...41a
Minitroll Skrevet 7. juli 2024 #11 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Selv om man avtaler eksklusivitet hadde dere stolt på hverandre, altså at den andre ikke knuller rundt med flere? Møttes på Tinder til info. Begge er attraktive nok til å lett kunne finne flere alternativ. k50 med elsker på 30 Anonymkode: 8158d...f02 Tror problemet her er at du allerede har utviklet følelser når du egentlig ikke burde det. Folk som har elskere er som regel tilbøyelige til å ha flere. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #12 Skrevet 7. juli 2024 Minitroll skrev (12 minutter siden): Tror problemet her er at du allerede har utviklet følelser når du egentlig ikke burde det. Folk som har elskere er som regel tilbøyelige til å ha flere. Tror ikke følelsene stikker så dypt hos noen av oss, er nok mer at vi er litt glad i hverandre😊Er mer bekymret for om han sjonglerer flere damer uten at jeg vet om det.. i såfall vil jeg gjerne gjøre det samme.. ts Anonymkode: 8158d...f02
carlberner1 Skrevet 7. juli 2024 #13 Skrevet 7. juli 2024 Tråder som dette må være det ypperste innen bitterhet, misunnelse og konsentrerte fordommer. De som har eller driver foruet må en eller annen "bot" som dytter ut en slik tråd i ny og ne Gamle damer som ikke heiv seg på forarges av fenomenet, unge menn og resten av damene koser seg, what else is new..? Forskjellen på typisk "elsker" eller "fohold" er viktig her også, men helt uavhengig også av alder. Sosiale koder, kjønnsroller, underforståtte eller ubevisste fordommer og ymse annet er ikke bare-bare å riste av seg. Heia de som gjør det!! 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #14 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så da er dere på en måte kjærester da når dere ikke ligger med andre og er litt glad i hverandre? Anonymkode: 00f4f...c5d Vil ikke kalle oss kjærester, men er litt glad i hverandre og vil hverandre vel.. ts Anonymkode: 8158d...f02
Adrenalina1 Skrevet 7. juli 2024 #15 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ville brukt kondom og det er idioti å få følelser for en man er elsker med. Det er sex. Bare sex Anonymkode: 8a83c...095 Man kan ikke bestemme seg for å få følelser for noen. Eller ikke. Det skjer enten en vil eller ikke. Følelser kan man ikke kontrollere. Dessuten er det ikke noe som heter bare sex. Sex skal ikke taes lettvint på, eller bagatelliseres. 4
911 Skrevet 9. juli 2024 #16 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 11.35): Du høres litt desperat ut... Anonymkode: e519d...741 Hvorfor synes du det? Det høres ut som TS koste seg med kvinner han syntes var attraktive og sexy. Og damene tente på å ha sex med en yngre viril "gutt" så vinn-vinn ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #17 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 14.21): Selv om man avtaler eksklusivitet hadde dere stolt på hverandre, altså at den andre ikke knuller rundt med flere? Møttes på Tinder til info. Begge er attraktive nok til å lett kunne finne flere alternativ. k50 med elsker på 30 Anonymkode: 8158d...f02 Ja, jeg ville stolt på han om dere avtaler det. Du kan jo bare ta en sjekk. Anonymkode: f38f3...ca4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #18 Skrevet 10. juli 2024 On 7/6/2024 at 2:21 PM, AnonymBruker said: Selv om man avtaler eksklusivitet hadde dere stolt på hverandre, altså at den andre ikke knuller rundt med flere? Møttes på Tinder til info. Begge er attraktive nok til å lett kunne finne flere alternativ. k50 med elsker på 30 Anonymkode: 8158d...f02 Unnskyld, jeg skal bare finne frem krystallkulen min og se om han verdig tillit. Det er absolutt ingen som kan vite om han er til å stole på eller ei. Du kjenner han. Du må rett og slett ta sjansen og føle hva som gjøres riktig for deg. Det som er dumt utifra kommentarene dine lengre ned i tråden er at det høres ut som du er forelsket i han og da kan du gå på en ganske vond smell. Anonymkode: ca415...0c2 1
GrønnNellik68 Skrevet 10. juli 2024 #19 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 14.35): Ville brukt kondom og det er idioti å få følelser for en man er elsker med. Det er sex. Bare sex Anonymkode: 8a83c...095 herregud så iskaldt. For noen av oss vil sex aldri bli bare sex. Det er noe av det mest intimte man deler med noen og det deler jeg kun med noen jeg har følelser for og syns er fin og kjekk og har en fantastisk kjemi med. Men deg om det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #20 Skrevet 10. juli 2024 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): herregud så iskaldt. For noen av oss vil sex aldri bli bare sex. Det er noe av det mest intimte man deler med noen og det deler jeg kun med noen jeg har følelser for og syns er fin og kjekk og har en fantastisk kjemi med. Men deg om det. Det trenger ikke være så intimt og big deal. Folk er dypt ulike. Anonymkode: 8ebbc...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå