Gå til innhold

Å date en av samme kjønn for første gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43 år og har bare datet menn. Mest fordi det har vært forventet. Sex og seksuell tenning er ikke det første jeg tenker på verken med menn eller kvinner. Og i mange år har jeg holdt meg unna kvinner fordi jeg har syntes at de er "skumle", men egentlig har det nok handlet om at jeg har følt meg trygg med oppmerksomheten menn har gitt. Nå er jeg på et annet sted og jeg lurer veldig på å utforske dette med å date en kvinne. 

To-tre spørsmål: 

Har noen gjort dette i voksen alder, som meg? Og hva endte det med?

Hvis jeg prøver dating-app, skriver jeg da noe om at jeg er på et utforskende stadie? Det føles litt som at jeg invaderer noen andres territorium og kommer busende litt sånn "jeg skal bare prøve jeg!" Hvordan unngå det? 

Anonymkode: 5fd01...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sett om det var en gruppe for «late bloomers» i nærheten av deg. Der treffer du andre i samme situasjon 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gidavmeg skrev (Akkurat nå):

Ville sett om det var en gruppe for «late bloomers» i nærheten av deg. Der treffer du andre i samme situasjon 

Altså, vet du om det finnes noe som helst sted? For hvor og hva søker man etter da, for å finne noe slikt mener jeg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, vet du om det finnes noe som helst sted? For hvor og hva søker man etter da, for å finne noe slikt mener jeg? 

Finnes i hvert fall i Oslo, innlandet og Bergen. Søk på late blommers ladies

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan appene funker mellom samme kjønn, de er jo elendige ellers. Hva med Gaysir? Og ikke tenk på "andres territorium". Seksualitet er flytende, og på sider som GS hvor du kan skrive litt mer i profilen kan du jo fint være åpen og ærlig slik du er i første avsnitt i HI. Du kan faktisk bruke det avsnittet i profilen, jeg tror mange kan kjenne seg igjen i det.

Anonymkode: d0c62...24c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke hvordan appene funker mellom samme kjønn, de er jo elendige ellers. Hva med Gaysir? Og ikke tenk på "andres territorium". Seksualitet er flytende, og på sider som GS hvor du kan skrive litt mer i profilen kan du jo fint være åpen og ærlig slik du er i første avsnitt i HI. Du kan faktisk bruke det avsnittet i profilen, jeg tror mange kan kjenne seg igjen i det.

Anonymkode: d0c62...24c

Støtter dette🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...