AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Skrevet 6. juli 2024 Vi har overtatt gården til svigers og skal flytte innen neste sommer. Jeg ønsker meg mitt eget preg pp kjøkkenet, men grunnet utgifter ifbm overtagelse av gården, er ikke pengesekken så stor. Å bytte til helt nytt kjøkken er uaktuelt, men jeg har hørt om noe som heter "kjøkkenfornyer'n" og tenker at det kan bli billigere. Noen som har brukt et slikt firma og vet hvor mye billigere det kan bli. Skjønner det kommer an pp str pp kjøkken og slikt, men ønser prisforskjell på nytt kontra fornying for de som har erfaring på sitt kjøkken? Kan jeg bruke alle typer fronter? Kan jeg endre noe i det hele tatt(få flere skap eller skuffer feks, eller byttes kun de fysiske flatene ut)? Er intressert i erfaringer og ca pris. Anonymkode: 3c1c5...b67
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Skrevet 6. juli 2024 Moren min fornya kjøkkenet via et slik firma for noen år siden. Hun fikk nye fronter og noen av skuffene ble fiksa på. Hvor mye det kom på vet jeg ikke, men det ble veldig bra resultat og hun sa det ble mye billigere enn hvis hun skulle bytta hele kjøkkenet. Anonymkode: a60c9...64b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå