AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Skrevet 6. juli 2024 Hva er dette utslettet? Han har 10-15 prikker på magen og i ansiktet. Tenkte først vannkopper siden de først bare var røde prikker, men er usikker? Anonymkode: 334d0...6bf
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Skrevet 6. juli 2024 Basert på de 3 prikkene kan det være hva som helst... Går mye vannkopper rundtomkring nå da.. Anonymkode: 57644...562
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #3 Skrevet 6. juli 2024 Vannkopper klør jo veldig så det hadde du nok vært mer sikker på. Kan være mollusker. Anonymkode: 1eea2...ca3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #4 Skrevet 6. juli 2024 Jeg tipper vannkopper. De kommer på ansikt og bryst først, og trenger ikke klø umiddelbart. Jeg trodde min første hadde fått et par stikk på sfo, siste dag før sommerferien, og sendte barnet i bursdag. På kvelden kom det fler og dagen etter eksploderte det. Først når de var i full blomst kom kløingen. Anonymkode: 9d258...460
Stor pike Skrevet 6. juli 2024 #6 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vannkopper klør jo veldig så det hadde du nok vært mer sikker på. Kan være mollusker. Anonymkode: 1eea2...ca3 Vannkopper klør ikke nødvendigvis. Men enig i at det kan være mollusker. Inotyol hjelper. 1
Meowmere Skrevet 6. juli 2024 #7 Skrevet 6. juli 2024 Det er ikke verdens klareste bilde, men hvis jeg zoomer inn på den nederst til venstre, så ser det ut som den er væskefylt, og hvis så er tilfelle, tipper jeg vannkopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå