AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #1 Del Skrevet 6. juli 2024 Vil de ta konisering selv om jeg tidligere har hatt det? Nytt spm og nye svar håper jeg! Anonymkode: f412c...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #2 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg tror legen er den beste til å gi deg svar på de utallige trådene dine. Anonymkode: cb8df...267 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #3 Del Skrevet 6. juli 2024 Så kjedelig. Gode tanker❤️ Anonymkode: a098b...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 6. juli 2024 #4 Del Skrevet 6. juli 2024 Har du celleforandringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #5 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tror legen er den beste til å gi deg svar på de utallige trådene dine. Anonymkode: cb8df...267 Hvorfor er du å se i alle utallige tråder her på KG egentlig med samme spørsmål til alle? 😅 Anonymkode: f412c...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #6 Del Skrevet 6. juli 2024 AlternativX skrev (4 timer siden): Har du celleforandringer da? Nei ingen celleforandringer. Er 33år og håper dette kun er forbigående. Bare kjedelig å ha det på tredje året nå Anonymkode: f412c...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 6. juli 2024 #7 Del Skrevet 6. juli 2024 De tar vel ikke konisering hvis du ikke har celleforandringer. Må bare følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #8 Del Skrevet 6. juli 2024 AlternativX skrev (2 timer siden): De tar vel ikke konisering hvis du ikke har celleforandringer. Må bare følge med. Men føler jeg venter på å skal få kreft ? Ville du følt det slik? Anonymkode: f412c...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 6. juli 2024 #9 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men føler jeg venter på å skal få kreft ? Ville du følt det slik? Anonymkode: f412c...8ad Nei, ville ikke følt det slik. Mange tilfeller av hpv går over av seg selv og de aller fleste får ikke kreft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #10 Del Skrevet 6. juli 2024 AlternativX skrev (4 timer siden): Nei, ville ikke følt det slik. Mange tilfeller av hpv går over av seg selv og de aller fleste får ikke kreft. Takk❤️❤️🙏 Anonymkode: f412c...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå