Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Du mener ikke menn? ← Nei, jeg tenker på de som kommer fra andre land enn Norge.
LilleBille Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Hvorfor i all verden skulle det ikke finnes? Det er da jevnlig noen som "melder" at de ikke er norske av opprinnelse i forskjellige tråder. Og så har vi da flere som skriver svensk .. men om de er innvandrere - er jo vanskelig å si
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er norsk, men av utenlandsk opprinnelse. Noen vil kanskje si jeg er innvandrer. Hvorfor lurer du på det?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Hvorfor lurer du på det? ← Jeg er det selv og lurte på om det var noen andre her som også er det
Mrs_M Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 Vi finnes ja....Det er en annen sak om jeg vil bli kalt innvandrer...Er faktisk født på Aker i 1979
blond_qik Skrevet 22. februar 2006 #10 Skrevet 22. februar 2006 jeg er ikke opprinelig fra norge, men føler meg norsk for det om.. selv om jeg bare har bodd her i 7år men håper ikke det er noen som har noe imot oss som ikke gjør noe ulovlig.. er her av andre intereser jeg, og ikke minst lære å skrive norsk perfekt..hihi klemz til alle
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 Hvorfor blir så mange mistenksomme av et ærlig spørsmål? Synes det var et betimelig spørsmål, jeg. Og jeg skulle ønske KG var mer flerkulturelt enn det ihvertfall virker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå