AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 GUD så irriterende! Kutter heller dasspapir!😅 Takk for meg💩 Anonymkode: 41be9...52d 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 Var det godt å få ventilert? Anonymkode: 7ceb2...26a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 Er faktisk enig! Takler ikke det gratisabonnementet 😆😆 Anonymkode: 97308...c31 2 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #6 Skrevet 5. juli 2024 26 minutter siden, Anononyma said: Noen ting er det verdt å betale for Nei. Å betale for utlån av musikk er like smart som å kaste penger i dass i en tid der man får CD-er kastet etter seg gratis på gjenbrukssentre. Musikken man eier selv, kan man gjøre hva man vil med, og åndsverkloven gjør det helt lovlig å dele rippet musikk med venner. Med null reklame. Man er sin egen herre, ikke en småunge der Spotify spiller rollen som mamma og pappa, og bestemmer hvor mye man skal betale eller hvilken reklame man skal høre på. Anonymkode: ab439...bb1 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #7 Skrevet 5. juli 2024 Jeg sparer inn på andre områder enn Spotify. Spiser heller brødskiver eller knekkebrød til middag en gang eller to om det må til. Anonymkode: 92593...e2c 6
Mardina Skrevet 5. juli 2024 #8 Skrevet 5. juli 2024 Jeg betaler gladelig for å slippe reklame på Spotify 😊 Reklame er bare tull 👎 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #9 Skrevet 6. juli 2024 En sparer ingenting likevel. Anonymkode: 7a2d2...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #10 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Å betale for utlån av musikk er like smart som å kaste penger i dass i en tid der man får CD-er kastet etter seg gratis på gjenbrukssentre. Musikken man eier selv, kan man gjøre hva man vil med, og åndsverkloven gjør det helt lovlig å dele rippet musikk med venner. Med null reklame. Man er sin egen herre, ikke en småunge der Spotify spiller rollen som mamma og pappa, og bestemmer hvor mye man skal betale eller hvilken reklame man skal høre på. Anonymkode: ab439...bb1 Å rippe musikk er ikke gratis. Det er også tidkrevende og om du måler tid i penger og lytter til mye ny musikk hver uke blir nok Spotify mye billigere. Anonymkode: f6f1d...15b 2 1
Anononyma Skrevet 6. juli 2024 #11 Skrevet 6. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei. Å betale for utlån av musikk er like smart som å kaste penger i dass i en tid der man får CD-er kastet etter seg gratis på gjenbrukssentre. Musikken man eier selv, kan man gjøre hva man vil med, og åndsverkloven gjør det helt lovlig å dele rippet musikk med venner. Med null reklame. Man er sin egen herre, ikke en småunge der Spotify spiller rollen som mamma og pappa, og bestemmer hvor mye man skal betale eller hvilken reklame man skal høre på. Anonymkode: ab439...bb1 Jeg er småbarnsmor. Det siste jeg har tid til er å lete rundt etter gammeldagse cd plater som jeg uansett ikke har noe å spille av på. Synes det er veldig behagelig å ha all verdens musikk et tastetrykk unna når og hvor jeg vil Har noe sånn gammel avtale som ble videreført så tror jeg betaler 79 kr i mnd. Det synes jeg overhodet ikke er noe upris! Endret 6. juli 2024 av Anononyma 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #12 Skrevet 6. juli 2024 Jeg betaler for Spotify uten reklame med glede. Samme med Youtube. Anonymkode: c04de...245 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #13 Skrevet 6. juli 2024 Hadde ikk eorket avbrudd med reklame, så betaler med glede de 129 kronene pr.måned, samme gjør jeg for barna mine. Små beløp. Men har kuttet noen av disse strømme tjenestene som HBO etc. Tror vi kun har igjen Netflix og Disney+, kan være jeg husker feil, Ikke jeg som styrer med alt av dette. Men hadde omtrent alt av dette før. Mye bortkasta penger i årevis Anonymkode: f324d...db2 1
17.11 Skrevet 6. juli 2024 #14 Skrevet 6. juli 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Å betale for utlån av musikk er like smart som å kaste penger i dass i en tid der man får CD-er kastet etter seg gratis på gjenbrukssentre. Musikken man eier selv, kan man gjøre hva man vil med, og åndsverkloven gjør det helt lovlig å dele rippet musikk med venner. Med null reklame. Man er sin egen herre, ikke en småunge der Spotify spiller rollen som mamma og pappa, og bestemmer hvor mye man skal betale eller hvilken reklame man skal høre på. Anonymkode: ab439...bb1 Det er jo supert å kjøpe CD-er på bruktbutikk om du ikke er interessert i ny musikk, jeg har selv platespiller og gode plater hjemme. Likevel syns jeg Spotify er svært nyttig for å utforske musikk og finne nye artister og sjangre. Syns forøvrig det er en skikkelig uting å forvente at alt av kultur, underholdning og nyheter skal være gratis tilgjengelig til enhver tid. Kanskje spesielt satt inn i en «storebror ser deg»-kontekst. Liksom-individualister som tror de er hippe og kule der de sipper billig rødvin og hører på CD-er med hakk i. Gjesp. 3
Forvirret23 Skrevet 6. juli 2024 #15 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei. Å betale for utlån av musikk er like smart som å kaste penger i dass i en tid der man får CD-er kastet etter seg gratis på gjenbrukssentre. Musikken man eier selv, kan man gjøre hva man vil med, og åndsverkloven gjør det helt lovlig å dele rippet musikk med venner. Med null reklame. Man er sin egen herre, ikke en småunge der Spotify spiller rollen som mamma og pappa, og bestemmer hvor mye man skal betale eller hvilken reklame man skal høre på. Anonymkode: ab439...bb1 Jeg tror ikke jeg får tak i min musikk på bruktbutikken. De slippes jo nå i denne tiden, ikke har jeg mulighet til å spille heller. Jeg hører på Spotify hver dag, flere timer om dagen. Klart det lønner seg og ikke minst variasjonen da enn en cd plate er Spotify er det siste jeg kutter, da må det være så trangt at vi ikke har råd til mat engang 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #16 Skrevet 6. juli 2024 Ehh…jeg har ikke spotify, jeg har mp3 spiller jeg. Nydelig 🥰 Anonymkode: a0561...863 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #17 Skrevet 6. juli 2024 Forvirret23 skrev (23 minutter siden): Jeg tror ikke jeg får tak i min musikk på bruktbutikken. De slippes jo nå i denne tiden, ikke har jeg mulighet til å spille heller. Jeg hører på Spotify hver dag, flere timer om dagen. Klart det lønner seg og ikke minst variasjonen da enn en cd plate er Spotify er det siste jeg kutter, da må det være så trangt at vi ikke har råd til mat engang Ja. Den blir brukt over 250000 minutter i året. Anonymkode: 7a2d2...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #18 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei. Å betale for utlån av musikk er like smart som å kaste penger i dass i en tid der man får CD-er kastet etter seg gratis på gjenbrukssentre. Musikken man eier selv, kan man gjøre hva man vil med, og åndsverkloven gjør det helt lovlig å dele rippet musikk med venner. Med null reklame. Man er sin egen herre, ikke en småunge der Spotify spiller rollen som mamma og pappa, og bestemmer hvor mye man skal betale eller hvilken reklame man skal høre på. Anonymkode: ab439...bb1 Lol så man skal skaffe seg en haug med brukte CDer og program for å brenne cdene for å lage ønsket spilleliste? Det er jo tullete. Anonymkode: 17ca4...172 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #19 Skrevet 6. juli 2024 Jeg er en av de som har kuttet ut Premium, men vurderer å skaffe meg det igjen. Jeg synest ikke jeg hørte nok på musikk lenger til å rettferdiggjøre å betale så mye i måneden. Jeg ante ikke at gratisversjonen har blitt så grusom. Før så kunne man iallfall høre på låtene man ville med bare noen avbrudd med reklame, men nå får man jo ikke en gang lov til å høre på de låtene man vil i den rekkefølgen man ønsker, etter noen få sanger så blir man satt på Shuffleversjon og det er vilt irriterende. Det må jo ha gjort det sånn for at gratisversjonen omtrent skal bli uutholdelig. Enn så lenge så bruker jeg Radio Norge appen og hører gratis på radio når jeg får lyst å høre på musikk, er jo mye eldre låter, men mange godlåter, og fungerer til formålet mitt om å høre på musikk når man trenger. Man kan jo også høre nyere musikk med P3, P2 osv. Anonymkode: 17ca4...172 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #20 Skrevet 6. juli 2024 Du må jo rett og slett vurdere fordelene opp mot ulempene. Har du så dårlig råd at du har gjeld oppetter ørene og er tom på konto lenge før lønning, så er det virkelig en luksus at du kan fortsette å bruke Spotify, selv om prisen du betaler for det er å få masse uønsket reklame. Dersom du har grei økonomi, så er nok ikke det reklame-maset verdt det. Anonymkode: b8fe5...085 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå