AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Del Skrevet 5. juli 2024 Hva er dine beste råd til en ung voksen? Alt fra kjærlighet og vennskap til jobb og fremtid. Kunne trengt noen råd eller positive ord ❤️ Anonymkode: 0ea31...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 5. juli 2024 #2 Del Skrevet 5. juli 2024 Ta det fagbrevet eller utdanningen. Kjøp den boligen hvis du er i trygg jobb. Tro på deg selv hvis du føler dette er et rødt flagg. Ikke få barn med hvem som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 5. juli 2024 #3 Del Skrevet 5. juli 2024 Vær fornuftig, men ikke snusfornuftig. Husk å ha det morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Del Skrevet 5. juli 2024 Ta en god utdannelse, få deg jobb og spar egenkapital. Plei vennskap. Kjærligheten kommer når den kommer. Anonymkode: 0cf33...cfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 5. juli 2024 #5 Del Skrevet 5. juli 2024 Er 21 år gammel, men ønsker å fortelle at man bør skape minneverdige øyeblikk! Og ikke minst å sette pris på det man har❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #6 Del Skrevet 5. juli 2024 Hva ligger til grunn for at du ønsker positive ord? Anonymkode: fcdb4...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #7 Del Skrevet 5. juli 2024 Gjør det du brenner for. Hvis ikke du vet helt hva du vil studere, vent noen år heller enn å kaste bort tid og penger på å studere noe som ikke er det helt store. Reis og opplev verden. Bo et år på Costa Rica og jobb som frivillig på yogaretreat eller vær servitør mot kost og losje på en strandbar i Brasil og surf på fritiden, eller hva enn som frister. Sånne ting kan du ikke ta opp igjen når du er 35 med partner og huslån og barn, men studere kan du faktisk gjøre da. Ligg rundt hvis du føler for det, men bruk kondom. Tren og spis sunt, og husk at du er bra nok, og fin nok. Jeg skulle ønske jeg skjønte at jeg var fin nok, pen nok, veltrent nok, og NOK, da jeg var 20. Invester i fond hvis du har noen penger til overs. Men mest av alt, skap minner. Dem har du for alltid og nå som jeg snart er 50 er minnene om alt det morsomme og crazy jeg gjorde fra 18-30 mye mer verdifulle enn å ha hatt bolig og feit bankkonto fra jeg var 20. Anonymkode: 55267...857 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå