Gå til innhold

Hva er forskjellen på å være venn og å følge på Snap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg burde sikkert visst dette, men det er først i det siste jeg har fått opp storyene til folk jeg ikke er venn med når jeg trykker på vennesymbolet/utforsk. Jeg trodde jeg la til en bekjent her om dagen, fordi jeg trykket på vennesymbolet på storyen til vedkommende. Det ser ut som om jeg nå følger vedkommende og får opp storyer, men vedkommende er ikke i vennelisten min.

Betyr det at vedkommende ikke har godtatt meg som venn, eller er det en faktisk forskjell mellom å være venn med noen og å følge noen? 

Anonymkode: e7234...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg burde sikkert visst dette, men det er først i det siste jeg har fått opp storyene til folk jeg ikke er venn med når jeg trykker på vennesymbolet/utforsk.

Dette er en ny funksjon på snapchat. Eller "ny og ny" du.. Den har vært der en god stund nå. Snapchat viser deg storyer til de som er satt storyen sin til offentlig, og de ligger da under "venner" men vil ha ett symbol med +personemoji på storyen sin samt brukernavnet UNDER navn.

17 hours ago, AnonymBruker said:

Det ser ut som om jeg nå følger vedkommende og får opp storyer, men vedkommende er ikke i vennelisten min.

Betyr det at vedkommende ikke har godtatt meg som venn, eller er det en faktisk forskjell mellom å være venn med noen og å følge noen? 

Personen har ikke godtatt deg som venn nei, derav får du opp at du følger. 

Det er forskjell på å være venn og følge. Venn = dere kan sende meldinger til hverandre, bruke bitemojien til hverandre, dere kan se storyen til hverandre (og om personen er snapstjerne, så slipper du ads-in-story" om dere er venner. I tillegg vil personen ligge under venner og ikke følger. 

Anonymkode: 70c77...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er en ny funksjon på snapchat. Eller "ny og ny" du.. Den har vært der en god stund nå. Snapchat viser deg storyer til de som er satt storyen sin til offentlig, og de ligger da under "venner" men vil ha ett symbol med +personemoji på storyen sin samt brukernavnet UNDER navn.

Personen har ikke godtatt deg som venn nei, derav får du opp at du følger. 

Det er forskjell på å være venn og følge. Venn = dere kan sende meldinger til hverandre, bruke bitemojien til hverandre, dere kan se storyen til hverandre (og om personen er snapstjerne, så slipper du ads-in-story" om dere er venner. I tillegg vil personen ligge under venner og ikke følger. 

Anonymkode: 70c77...c6a

Takk for svar. Jeg har en annen i vennelisten som ikke har godtatt meg som venn (en eldre slektning som ikke egentlig bruker Snap, bare fikk laget konto for seg). Hvorfor ligger da vedkommende i vennelisten min, mens den personen jeg nevner i HI ikke gjør det? Ts

Anonymkode: e7234...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til; betyr "følger" at man hverken har godtatt eller avslått venneforespørselen? Eller vil man fortsatt få opp storyene til folk man har prøvd å legge til når de avslår/sletter forespørselen? Ts

Anonymkode: e7234...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar. Jeg har en annen i vennelisten som ikke har godtatt meg som venn (en eldre slektning som ikke egentlig bruker Snap, bare fikk laget konto for seg). Hvorfor ligger da vedkommende i vennelisten min, mens den personen jeg nevner i HI ikke gjør det? Ts

Anonymkode: e7234...bd7

Fordi personen ikke har offentlig story. Men bare vanlig bruker. Derfor ligger personen i vennelisten din.

Anonymkode: 70c77...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Et spørsmål til; betyr "følger" at man hverken har godtatt eller avslått venneforespørselen? Eller vil man fortsatt få opp storyene til folk man har prøvd å legge til når de avslår/sletter forespørselen? Ts

Anonymkode: e7234...bd7

Du kan fortsatt få opp storyen til noen som har offentlig story om de har avslått venneforespørselen din. Så lenge det er en OFFENTLIG STORY så får du den opp, helt til de blokkerer deg.

Anonymkode: 70c77...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi personen ikke har offentlig story. Men bare vanlig bruker. Derfor ligger personen i vennelisten din.

Anonymkode: 70c77...c6a

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan fortsatt få opp storyen til noen som har offentlig story om de har avslått venneforespørselen din. Så lenge det er en OFFENTLIG STORY så får du den opp, helt til de blokkerer deg.

Anonymkode: 70c77...c6a

Tusen takk! Da har jeg fått gode svar på det jeg lurte på. Personen som ikke har godtatt meg på Snap har selv lagt meg til i et annet sosialt medium, så jeg syns det var litt rart, men det har sikkert sine grunner. Ts

Anonymkode: e7234...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...