AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 Hva er årsaken til dette? Vi er i tyveårene og han er steinkåt, men helt stille når han kommer…Er det ikke godt for ham? Anonymkode: 21628...3a3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 Noen menn er bare helt stille. Det er mange som ikke lager lyder under orgasme. Anonymkode: 32e8a...612 5 2
svartkatt Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 Bedre det enn når de brøler og vrir seg som en villmann 😆 4 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 Flere år med still orgasme i lytte hus, tar tid å venne seg av med. Han tror fortsatt mora sover vegg i vegg. Anonymkode: 97e3f...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #5 Skrevet 5. juli 2024 svartkatt skrev (30 minutter siden): Bedre det enn når de brøler og vrir seg som en villmann 😆 😂 enig. Det blir bare kleint og litt «tilgjort/fake».. Anonymkode: dce2e...612 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #6 Skrevet 6. juli 2024 Han er nok bare så fokusert på orgasmen. Ikke alle annonserer når de kommer. Gjør du det? Anonymkode: 02269...ed8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #7 Skrevet 6. juli 2024 Jeg har en del hakk i sengestolpen, og de fleste av mine har vært ganske stille. De som har brølt eller stønnet høyt er i mindretall. Merker jo når de kommer likevel da, på pust og bevegelser og ansiktsuttrykk og sånt, noen sier det også. Anonymkode: bd6e1...713
ALB Skrevet 6. juli 2024 #8 Skrevet 6. juli 2024 23 hours ago, AnonymBruker said: 😂 enig. Det blir bare kleint og litt «tilgjort/fake».. Anonymkode: dce2e...612 Mener dere virkelig det? Min brøler et skikkelig løvebrøl - ikke alltid, men ofte - og jeg elsker det. Når vi kommer sammen løfter det min orgasme ytterligere. 2 1
bullehurk Skrevet 6. juli 2024 #9 Skrevet 6. juli 2024 ALB skrev (31 minutter siden): Når vi kommer sammen løfter det min orgasme ytterligere. + 1 😉
ALB Skrevet 6. juli 2024 #10 Skrevet 6. juli 2024 20 minutter siden, bullehurk said: + 1 😉 Bra vi er flere! 😅
TomSawyer Skrevet 6. juli 2024 #11 Skrevet 6. juli 2024 ALB skrev (56 minutter siden): Mener dere virkelig det? Min brøler et skikkelig løvebrøl - ikke alltid, men ofte - og jeg elsker det. Når vi kommer sammen løfter det min orgasme ytterligere. Helt enig med deg..stille orgasmer er kleint. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #12 Skrevet 6. juli 2024 Hørtes kjent ut. Hadde på gang med en i 20 årene som ikke laget en lyd når han kom. For meg er det skikkelig turn Off. Anonymkode: 0a9a2...0e8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #13 Skrevet 6. juli 2024 Samboeren min er nok midt på skalaen, han kommer med noen mandige stønn, men ingen ekle grynt eller hyling. Elsker det når han banner litt mens han tømmer seg. Anonymkode: e726d...1d3
ALB Skrevet 6. juli 2024 #14 Skrevet 6. juli 2024 9 minutter siden, TomSawyer said: Helt enig med deg..stille orgasmer er kleint. Med mindre man MÅ være stille pga omgivelsene. Da gir jo stillheten en helt annen edge. Men TS: Er dere tidlig eller sent i tyveårene? I min erfaring kommer gjerne trøkk og frigjorthet med alderen. Lyd kan være en del av det helhetsbildet. Jeg lager i alle fall mer lyd nå når jeg har rundet 40 enn når jeg var 22. For meg handler det om trygghet i egen kropp. 1
TomSawyer Skrevet 6. juli 2024 #15 Skrevet 6. juli 2024 ALB skrev (1 minutt siden): Med mindre man MÅ være stille pga omgivelsene. Da gir jo stillheten en helt annen edge. Men TS: Er dere tidlig eller sent i tyveårene? I min erfaring kommer gjerne trøkk og frigjorthet med alderen. Lyd kan være en del av det helhetsbildet. Jeg lager i alle fall mer lyd nå når jeg har rundet 40 enn når jeg var 22. For meg handler det om trygghet i egen kropp. Ja stilleleken kan være moro den..🤭..Vet ikke om jeg klarer å sprute uten et dypt stønn engang. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #16 Skrevet 6. juli 2024 ALB skrev (12 minutter siden): Med mindre man MÅ være stille pga omgivelsene. Da gir jo stillheten en helt annen edge. Men TS: Er dere tidlig eller sent i tyveårene? I min erfaring kommer gjerne trøkk og frigjorthet med alderen. Lyd kan være en del av det helhetsbildet. Jeg lager i alle fall mer lyd nå når jeg har rundet 40 enn når jeg var 22. For meg handler det om trygghet i egen kropp. Sent i tyveårene begge to. Jeg synes det er tennende med mandige stønn som en over her beskriver. Da er jeg overbevist om at det er godt. ts Anonymkode: 21628...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #17 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Samboeren min er nok midt på skalaen, han kommer med noen mandige stønn, men ingen ekle grynt eller hyling. Elsker det når han banner litt mens han tømmer seg. Anonymkode: e726d...1d3 Høres deilig ut, sånn skal det være😊ts Anonymkode: 21628...3a3 1
ALB Skrevet 6. juli 2024 #18 Skrevet 6. juli 2024 15 minutter siden, AnonymBruker said: Sent i tyveårene begge to. Jeg synes det er tennende med mandige stønn som en over her beskriver. Da er jeg overbevist om at det er godt. ts Anonymkode: 21628...3a3 Men hvordan er kommunikasjonen dere imellom da, mtp sex? Kan du snakke med han om dette?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #19 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres deilig ut, sånn skal det være😊ts Anonymkode: 21628...3a3 Ja, jeg elsker det, ofte trigger det frem en orgasme for min del, eller forlenger en allerede pågående orgasme. Det tenner meg veldig når han lager lyd mens han kommer. Anonymkode: e726d...1d3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #20 Skrevet 6. juli 2024 ALB skrev (1 time siden): Mener dere virkelig det? Min brøler et skikkelig løvebrøl - ikke alltid, men ofte - og jeg elsker det. Når vi kommer sammen løfter det min orgasme ytterligere. Ja, mener virkelig det😊 Et «løvebrøl» ville nok drept mye av lysten for å si det sånn. Jeg fikser ikke overdrevenhet, skuespill og faking i senga. Lag gjerne de lydene som kommer naturlig. Jeg har aldri sagt at jeg vil ha det stille. Men overdreven roping/brøling/hyling er pinlig og usexy. Anonymkode: dce2e...612 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå