Gå til innhold

Hvor mye er forlover med på forberedelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, synes det et spesielt at hun har valgt den ene fargen du ville hun skulle unngå. Om du sa det i klartekst, så virker det nesten som om hun prøver å gjøre et poeng ut av det. Kanskje har hun andre forventninger enn deg av det å være forlover og ser det som press nå da hun merker dere har ulike forventninger. 
 

Hva har hun sagt selv i hele prosessen? Da hun takket ja til å være forlover? Og senere. Og om du har tatt opp med henne fargen på kjolen, hva sa hun da? Går hun igjennom noe i sitt eget liv akkurat nå?

Anonymkode: a6ec1...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formelt sett er oppgaven til en forlover å signere prøvingsattest.

Og så er det vanlig at forlover står ved siden av bruden under vielsen, og hjelper til å holde buketten og sånt.
Ofte pleier også forlover å være litt ekstra tilgjengelig for bruden gjennom bryllup og fest.
Og så pleier forlover å være den som arrangerer utdrikningslag.

Å være med på prøvetime for sminke og hår, har jeg ikke engang tenkt at var en greie at noen skulle. (Jeg pleier ikke ha med meg noen til frisør. Det holder at jeg og frisøren blir enige om hvordan jeg skal se ut.)

Kjoleprøving var en greie jeg gjorde med alle mine venninner. Men om en av dem ikke hadde tid, eller ikke ønsket, så hadde jeg nok ikke brydd meg noe videre.

Om du hadde spesielle forventninger til forlover-rollen, så burde du formidlet det da du spurte om hun ville være forlover.
Det høres også ut som om du hadde mer enn en forlover, så da kan vel den andre bare ta over. (Formelt sett kan det bare være en forlover som signerer prøvingsattest, men du står jo fritt til å kalle noen hva du vil.)
 

Anonymkode: 70081...f97

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...