AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 Fikk en kjole fra Konges Sløjd i gave, men synes stoffet ser kjipt ut. Ser de koster en del og vurderer evt å gi videre (bytterett i 30dager) og vi skal i bursdag i helga. Ville du blitt glad for den? Anonymkode: ea531...c71
Daria Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 Du vil gi bort noe i gave fordi du synes kvaliteten er for kjip til å beholde det selv? Det var jo en hyggelig tanke... 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 Skal du gi i gave synes jeg du skal vite at det er riktig stil for mottakeren. Jeg liker ikke å få klær i gave, for det blir fort feil. Anonymkode: 91435...75d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 10 minutter siden, Daria said: Du vil gi bort noe i gave fordi du synes kvaliteten er for kjip til å beholde det selv? Det var jo en hyggelig tanke... De koster rundt 700 og vedkommende tipset meg om merket... Anonymkode: ea531...c71
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #5 Skrevet 5. juli 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Skal du gi i gave synes jeg du skal vite at det er riktig stil for mottakeren. Jeg liker ikke å få klær i gave, for det blir fort feil. Anonymkode: 91435...75d Jeg vil tro det er det, siden hun tipset meg om Konges Sløjd Anonymkode: ea531...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå