Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som han får inn mye penger på. Vi har vært sammen i 2 år. Dette vil jeg ikke være en del av, han vet ikke at jeg vet. Hvordan gjøre det slutt når vi egentlig har det veldig bra sammen ? Og nei, jeg tør ikke å fortelle at jeg vet.

Anonymkode: 3889c...2be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får finne på en annen årsak da og dumpe han. 

Hvis du tror han vil endre seg for deg - så tar du feil. 

Anonymkode: 76b5b...c0e

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva du enn gjør.. ikke få barn med han!!!!!!! Jeg ble gravid og ble værende.

Anonymkode: 85204...e73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som han får inn mye penger på. Vi har vært sammen i 2 år. Dette vil jeg ikke være en del av, han vet ikke at jeg vet. Hvordan gjøre det slutt når vi egentlig har det veldig bra sammen ? Og nei, jeg tør ikke å fortelle at jeg vet.

Hvordan fant du ut av dette da? Å hva er det han drar inn penger på?

Anonymkode: 5608e...20f

AnonymBruker
Skrevet

Finn noe du vet dere er uenige om, og legg det frem som årsaken til brudd? Feks om du vet han ikke vil ha barn/hund/katt/papegøye, da kan dubsi at du trenger det i livet ditt, og at du derfor vil skille lag. Eller at du vil jobbe for å ta et pauseår i Alta/Kautokeino/svalbard/murmansk? 

Anonymkode: a6eff...0c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vi må prate sammen........I løpet av de siste månedene så føler jeg at vi har gått fra og være kjærester til og kun være venner, for meg så blir det helt feil og være sammen med noen som elsker meg, men som jeg ikke elsker tilbake. Derfor må jeg gjøre det slutt.

Send denne.

Anonymkode: 3eda0...316

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke egentlig ha noen god grunn for å avslutte forholdet, du kan si at du har følt en stund at du nok ikke lenger har rette følelser med tanke på en fremtid sammen, og at du derfor vil gjøre det slutt. Spør han videre, så bare si at dette handler om deg selv og hvem du er, ikke om ham.

Og om du har bevis - når det har gått en stund, så tar du bevisene til politiet...

Ps! Dere har det egentlig ikke bra i forholdet, for han har latt deg leve på en løgn. Så han er ikke den mannen han har latt som at han er - og da har heller ikke det bra i forholdet vært ekte. Ergo er dette ikke egentlig et bra forhold overhodet!

❤️

Anonymkode: 0d063...683

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du har funnet ut hvordan han får penger ulovlig kan andre også finne det ut. Og da mener jeg politi, men også andre kriminelle. Du gjør lurt i å kutte kontakt før du blir dratt ned i den gjørma der. 

Det høres ut som dere har ulikt verdisyn og har vokst fra hverandre. Velg en grunn og kutt han ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Anonymkode: f92e3...64a

AnonymBruker
Skrevet

Løp!

Anonymkode: 8f85e...56b

AnonymBruker
Skrevet

Du tipser politiet anonymt, også dumper du han når de tar han, fordi du ikke vil være sammen med en kriminell. Problemet løst.

Anonymkode: cde61...bb3

AnonymBruker
Skrevet

Kona mi var i et forhold der det viste seg at typen tiltrakk seg politiet til stadighet. Kona visste ikke hvorfor. Til slutt orket hun ikke mer fordi hun også etterhvert ble tvunget til timelange avhør av politiet på grunn av han. Hverken kona eller politiet fikk bevis for hva han gjorde.

Kom deg ut før du blir dratt med i suget..

Anonymkode: d5d82...473

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du får finne på en annen årsak da og dumpe han. 

Endre seg for meg? Hvor skriver jeg det? Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre, uansett om han hadde endret seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...