AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 Hvis ultimatumet var: 1) forbli bli alene, få barn alene i midten av 30årene, og se hva som skjer senere. ELLER 2) kaste seg inn i noe forhold med en fin mann med alt på stell selv om han ikke er den dere drømte om eller han som får deg til å le/passer inn med venner, men gir deg balanse og trygghet. (Tikker boksene for familieliv liksom). Og være åpen for at det ikke er dere for alltid. Anonymkode: c591c...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 Nesten alle menn og kvinner ender på scenario 2. Drømme mann/kvinne finnes ikke for oss realistiske. Anonymkode: dbd75...36d 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #5 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis ultimatumet var: 1) forbli bli alene, få barn alene i midten av 30årene, og se hva som skjer senere. ELLER 2) kaste seg inn i noe forhold med en fin mann med alt på stell selv om han ikke er den dere drømte om eller han som får deg til å le/passer inn med venner, men gir deg balanse og trygghet. (Tikker boksene for familieliv liksom). Og være åpen for at det ikke er dere for alltid. Anonymkode: c591c...d1b 2 Anonymkode: fec2d...574
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #6 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis ultimatumet var: 1) forbli bli alene, få barn alene i midten av 30årene, og se hva som skjer senere. ELLER 2) kaste seg inn i noe forhold med en fin mann med alt på stell selv om han ikke er den dere drømte om eller han som får deg til å le/passer inn med venner, men gir deg balanse og trygghet. (Tikker boksene for familieliv liksom). Og være åpen for at det ikke er dere for alltid. Anonymkode: c591c...d1b 100% nr 1. Man blir ikke sammen med noen for å få barn. Da får man heller barn alene. Jeg skal heller oppdra 10 barn alene, enn å være knyttet til et menneske jeg egentlig ikke vil være knyttet til i 18år ++ Anonymkode: 1aabc...004 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #7 Skrevet 5. juli 2024 Nr 2. Det er tungt å oppdra barn alene og kjærlighet er mer enn forelskelse (takk til Gaute Ormåsen 🤣). Anonymkode: 9d4e7...0aa 13
Daria Skrevet 5. juli 2024 #8 Skrevet 5. juli 2024 Er mannen i alternativ 2 innforstått med at han bare er en pragmatisk og potensielt midlertidig "fordi jeg vil ha barn nå"-nødløsning, eller fører du ham bak lyset av ren egoisme? 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #10 Skrevet 5. juli 2024 Helt klart 2. Det kan jo hende det blir bedre/dere «vokser mot hverandre». Dessuten har barn deg stort sett bedre med to foreldre. Anonymkode: f6222...60f 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #11 Skrevet 5. juli 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: 100% nr 1. Man blir ikke sammen med noen for å få barn. Da får man heller barn alene. Jeg skal heller oppdra 10 barn alene, enn å være knyttet til et menneske jeg egentlig ikke vil være knyttet til i 18år ++ Anonymkode: 1aabc...004 I menneskets historie, gjør man det. Når man en viss alder, sitter man til slutt med valgets kval om hvilken side som er grønneste (1 eller 2). Anonymkode: c591c...d1b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #12 Skrevet 5. juli 2024 Om jeg må velge, ville jeg tatt alternativ 2. Men hadde selv ikke gjort noen av delene. Men å få barn alene mener jeg er toppen av egoisme. Stakkars barn som aldri får vite hvem faren deres er. Anonymkode: 2a1d6...f67 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #13 Skrevet 5. juli 2024 Gikk for nr 2. Angrer. Anonymkode: 2e16c...212 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #14 Skrevet 5. juli 2024 Nummer 1, men stryk barn for det ønsker jeg ikke. Anonymkode: f958c...be5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #15 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gikk for nr 2. Angrer. Anonymkode: 2e16c...212 Skill deg da vel. Anonymkode: f6222...60f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #16 Skrevet 5. juli 2024 13 minutter siden, Daria said: Er mannen i alternativ 2 innforstått med at han bare er en pragmatisk og potensielt midlertidig "fordi jeg vil ha barn nå"-nødløsning, eller fører du ham bak lyset av ren egoisme? Nei, ingen føres bak noe lys eller brukes. Er rett og slett oldtidens "coupling up". Dvs, man bare aksepterer situasjonen med deg selv. Men kanskje det kommer og biter deg senere at man ikke var lykkelig, og ender i skilsmisse en gang. Eller vokser sammen. Er en gambling. Anonymkode: c591c...d1b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #18 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nesten alle menn og kvinner ender på scenario 2. Drømme mann/kvinne finnes ikke for oss realistiske. Anonymkode: dbd75...36d En drømmemann eller drømmekvinne eksisterer ikke, derav «drøm». Let heller etter kjærligheten, den eksisterer og varer Anonymkode: 1bdf8...636 2
helga89 Skrevet 5. juli 2024 #19 Skrevet 5. juli 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ingen føres bak noe lys eller brukes. Er rett og slett oldtidens "coupling up". Dvs, man bare aksepterer situasjonen med deg selv. Men kanskje det kommer og biter deg senere at man ikke var lykkelig, og ender i skilsmisse en gang. Eller vokser sammen. Er en gambling. Anonymkode: c591c...d1b Gå for løsning 3) vent så lenge som mulig, og så hopp på kameraten (som er inneforstått med hele greia). Et barn i en familie med kjærlighet er så mye bedre enn alle andre alternativer. Men for all del, kjærlighet i familien kan vokse frem ut av vennskap, slik dere har. Det er nok av eksempler på at forelskelse og kjærlighet fra start ikke funka så bra (guilty as charged here..), så er jo ikke noe mindre gambling det, strengt tatt
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #20 Skrevet 5. juli 2024 Heldigvis har ikke livet kun 2 alternativer. Vil ikke være med en mann jeg ikke har de rette føelslene for igjen. Det blir det null barn og null sex av. Å det å leve uten å le, neitakk vært der lenge nok. Hater å gå misunnelig rundt å høre på alle slags gjenger og par hygge seg mens min mann vil komme seg ut/bort derifraså fort som mulig og fremstår sur og misfornøyd nesten hver gang vi finner på noe. Pluss er ikke rettferdig for han heller. Alle bør få muligheten til å finne sin match. Anonymkode: fbab9...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå