AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 Sikkert tråd nr 2973 om dette, men håper bare på noen beroligende råd.. Er 6+1 i dag, mitt andre svangerskap. Aldri hatt sa/ma elns tidligere. Hadde sex i dag tidlig, og jeg var nok kanskje ikke heeelt klar mtp oppvarming, men det gikk bra. Nevner bare dette for jeg tenker at det kanskje kan være en årsak. I ettermiddag har jeg hatt slim og blod som kommer. Det er ikke mye, men mer en spotting. Overhode ingen smerter, fortsatt kvalm og meget ømme pupper. Kan dette være en start på SA? Eller er det en rift fra i dag tidlig. ah jeg er såå bekymret….. Anonymkode: 3eb2c...ed3
Ibb262 Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 Hei. Jeg hadde akkurat det samme når jeg var ca 6 uker, men det var litt mer rosa/rød aktig. Gikk helt fint.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 Det KAN være begynnelsen på en SA. Det KAN være helt uskyldig pga ømfintlige slimhinner og sex. Helt umulig å vite. Men så lenge du ikke har smerter eller aktiv fersk blødning ville jeg tatt det helt med ro. Blødninger tidlig i svangerskapet er helt normalt. Anonymkode: e1912...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sikkert tråd nr 2973 om dette, men håper bare på noen beroligende råd.. Er 6+1 i dag, mitt andre svangerskap. Aldri hatt sa/ma elns tidligere. Hadde sex i dag tidlig, og jeg var nok kanskje ikke heeelt klar mtp oppvarming, men det gikk bra. Nevner bare dette for jeg tenker at det kanskje kan være en årsak. I ettermiddag har jeg hatt slim og blod som kommer. Det er ikke mye, men mer en spotting. Overhode ingen smerter, fortsatt kvalm og meget ømme pupper. Kan dette være en start på SA? Eller er det en rift fra i dag tidlig. ah jeg er såå bekymret….. Anonymkode: 3eb2c...ed3 Bilde? Anonymkode: 8fcd0...a50
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #5 Skrevet 5. juli 2024 Det kan gå fint og det kan bli SA. Umulig å gi et svar. Den beste måten å finne ut av det er ved å ta ultralyd. Jeg vil anbefale å vente til du er minst 7+0 fordi mange ikke finner hjertelyd før da. Håper det går veien! Anonymkode: 32f7d...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå