AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 Jeg elsker å sove fordi det er den eneste tiden jeg ikke har psykiske smerter. Hvorfor kan jeg ikke sove så mye jeg vil? Er det vanlig å like å sove? Det er det beste jeg vet i livet. Anonymkode: 6f287...b3c 1 2
mommyaka Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 Fordi kroppen trenger bare fb viss mengde søvn.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 mommyaka skrev (3 minutter siden): Fordi kroppen trenger bare fb viss mengde søvn. Men hvorfor kan man ikke bestemme dette selv? Anonymkode: 6f287...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg elsker å sove fordi det er den eneste tiden jeg ikke har psykiske smerter. Hvorfor kan jeg ikke sove så mye jeg vil? Er det vanlig å like å sove? Det er det beste jeg vet i livet. Anonymkode: 6f287...b3c Skjønner deg godt når du sliter psykisk. Eller hvis man er en som deler søvnen over to ganger på ett døgn. I ditt tilfelle tenker jeg at trangen til å sove egentlig er like mye trangen til å skyve livet unna. Anonymkode: 1e5c7...324 1
mommyaka Skrevet 5. juli 2024 #5 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor kan man ikke bestemme dette selv? Anonymkode: 6f287...b3c For kroppen sovner når den er trett nok og våkner selv når den har fått nok søvn. Ikke noe vi kan bestemme over...vi kan sefølig våkne tidlig ved å sette på alarm etc..men ikke noe for å sove lenger
Kassettspiller Skrevet 5. juli 2024 #6 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor kan man ikke bestemme dette selv? Anonymkode: 6f287...b3c Fordi kroppen regulerer slik at den får dekt andre fysiologiske behov, noe som er vanskelig å å få gjort om man sover nesten hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #7 Skrevet 7. juli 2024 Samme her. Jeg sliter en del med angst, og i de verste periodene vil jeg helst sove, for slipper å tenke når jeg sover. Også syns jeg det er vondt å våkne. Anonymkode: 1f582...7f8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Skrevet 7. juli 2024 Jeg hater å sove. Føler det er timer jeg mister. Er jeg stuptrøtt på dagtid så kjemper jeg i det lengste mot å ta en lur. Anonymkode: 8715c...455
MissSkog Skrevet 7. juli 2024 #9 Skrevet 7. juli 2024 Elsker også å sove. Har verken angst eller depresjon eller noe annet - har bare et godt sovehjerte og sovner alltid raskt. Men jeg kan ikke sove særlig lenger enn opp mot 8 timer før kroppen blir daff og hodet surrete. Det blir rett og slett for mye søvn. 2
Blåttvann Skrevet 7. juli 2024 #10 Skrevet 7. juli 2024 Det er derfor mange blir narkomane. Rusen gir samme virkelighetsflukt.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #11 Skrevet 7. juli 2024 Jeg elsker også å sove, men jeg hater å legge meg 😛 Hva du vil, er ikke relevant for kroppen. Kroppen lever sitt eget liv Anonymkode: b128d...07d 1
Purple_Pixiedust Skrevet 7. juli 2024 #12 Skrevet 7. juli 2024 Elsker også å sove. Da har jeg det ikke vondt og tiden går. Ser fram til legge meg hver kveld. Også i perioder jeg har det bedre. 1
Nowayback Skrevet 7. juli 2024 #13 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 18.31): Jeg elsker å sove fordi det er den eneste tiden jeg ikke har psykiske smerter. Hvorfor kan jeg ikke sove så mye jeg vil? Er det vanlig å like å sove? Det er det beste jeg vet i livet. Anonymkode: 6f287...b3c Søvn er det beste i livet. Skulle ønske jeg hadde litt bedre sovehjerte.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #14 Skrevet 7. juli 2024 Jeg elsker å sove 😅hobbyen min. Liker ikke å legge meg tidlig men en tur på sofaen eller sengen om dagen er magi🎉 Jeg slipper å tenke,tlf ringer ikke og jeg drømmer så mye rart. Men folk syntes jeg er helt rar Anonymkode: c3cbe...d87
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #15 Skrevet 8. juli 2024 Har vel litt blandede følelser om å sove. På den ene siden så er det den beste tiden for meg. Jeg får drømme meg bort og jeg får timene til å gå. På den andre siden er det selvsagt stusselig når det eneste man har i livet er å sove. Anonymkode: 9c7a2...d9e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 18.31): Jeg elsker å sove fordi det er den eneste tiden jeg ikke har psykiske smerter. Hvorfor kan jeg ikke sove så mye jeg vil? Er det vanlig å like å sove? Det er det beste jeg vet i livet. Anonymkode: 6f287...b3c AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 18.43): Skjønner deg godt når du sliter psykisk. Eller hvis man er en som deler søvnen over to ganger på ett døgn. I ditt tilfelle tenker jeg at trangen til å sove egentlig er like mye trangen til å skyve livet unna. Anonymkode: 1e5c7...324 Jeg sov så mye jeg kunne da jeg var yngre. Jeg sov for å få tiden til å gå og fordi jeg alltid husket drømmene mine og de var bedre enn det kjedelige livet jeg levde da. Tror nok som deg AB...324 at å ville sove hele tiden er en virkelighetsflukt. Anonymkode: 2aee8...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #17 Skrevet 8. juli 2024 Ja! Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi alvorlig sykdom i familien og det gikk ikke så bra. Jeg var konstant lei meg og så uendelig trøtt. Det var så ille at jeg sov i all ledig tid, dvs. sov på bussen til skolen, i friminuttene, i 5-minutterspausen mellom en dobbelttime, på bussen hjem, store deler av ettermiddagen kun avbrutt av lekser og middag, og så la jeg meg tidlig. Anonymkode: 9afe2...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå