Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tror dere;

Jeg har inntrykk av at folk enten hater Lancome, eller elsker mascara derfra og faller alltid tilbake på dem. Det samme gjelder Dior, enten hat eller favoritt.

Er det sånn at de som elsker lancome, hater dior? Og de som elsker dior, hater lancome?

Med andre ord, at de som ikek passer det ene merket, passer bedre det andre???

Jeg synes det er skummelt å kjøpe nye mascaraer, blir like skuffet hver gang... Har sikekrt prøvd alle fra lancome, men den erne er værre enn den andre...de forsvinner før dagen er omme og lager tynne edderkoppvipper...

Har nå et håp om at dior må passe meg, men den er jo sånn hat/elsk har jeg skjønt :ler:

BLir spennende å prøve

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har jo sine favoritter,men jeg tror ikke det er sånn at ofte er det enten Lancoome eller Dior! Det er ikke mye forskjell på de merkene,men man har forskjellige oppfatninger- og ulike ønsker om hvordan maskaraen skal være!

Det er viktig HVORDAN du påfører maskaraen! Jeg synes ikke det er så veldig stor forskjell på Lancome, Chanel etc vs. Maybelline, Rimmel...

Vet ikke hvor du har fått deg hat/elsk-greiene fra....jeg har gode erfaringer med både Dior og Lancome,og har egentlig aldri tenkt på noe av det du nevner.

I slike maskara-tråder kan du lese at en skryter en maskara fra Lancome opp i skyene,mens en annen sier det er den verste hun har prøvd- man har ulike oppfatninger om hvilke kriterier maskararen skal oppfølge, rett og sletten!

Skrevet

Hva var det du ikke skjønte? ;)

Det finnes en del knep, skjønner du! For å unngå klumper/ at de klistrer seg sammen, få lange vipper osv.

Skrevet

Det er jo snakk om å like de som er gode... jeg hater dior, synes alle mascaraene fra det merket er elendige. og jeg skjønner ikke at noen kan like dem. ei venninne hadde dior show og skrøyt så veldig av den, men jeg synes vippene hennes så stusselige ut og hun ble også svart under øynene da vi var ute og det begynte å regne. så jeg tror de som liker dior bare ikke vet bedre ;) Lancome og ysl derimot. og hr!!

Skrevet

Å snakke om hat/elsk blir kanskje litt vel barnslig...De fleste merker har jo flere mascaraer, og man liker gjerne noen, men ikke alle. Jeg har for eksempel hatt flere mascaraer fra Dior som jeg har likt, men allikevel takler jeg ikke Diorshow. Lancome har også noen bra mascaraer (Hypnose og Flextencils), mens andre liker jeg ikke, igjen (Definicils og Amplicils). Det kommer mer an på smak og, som nevnt, påføringsteknikk, og i tillegg på utgangsmaterialet. Vipper er forskjellige, som mascaraer er forskjellige. Derfor vil det være dumt å skjære alle over en kam på den måten du antyder i startinnlegget.

Skrevet
Det er jo snakk om å like de som er gode... jeg hater dior, synes alle mascaraene fra det merket er elendige. og jeg skjønner ikke at noen kan like dem. ei venninne hadde dior show og skrøyt så veldig av den, men jeg synes vippene hennes så stusselige ut og hun ble også svart under øynene da vi var ute og det begynte å regne. så jeg tror de som liker dior bare ikke vet bedre  ;) Lancome og ysl derimot. og hr!!

Har prøvd utrolig mange mascaraer, men DionShow er den eneste som gir mag fine vipper

Skrevet

Dere snakker om påføringsteknikk...

...er det ikke bare å dra børsten fra innerst til ytterst? :sjenert:

Er det noen som kan opplyse en amatør, gjerne med te-skje... :sjenert:

Skrevet

Diorshow er en av de dårligste maskaraene jeg har brukt.. Endte med at jeg ga den bort etter 4 gangers bruk..( burde nok vært kastet :sjenert: ) Den drysset og ble svart under øynene, Dårlig erfaring.. Lancome ampilsils er forøvrig min favoritt.. :sjarmor:

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere som sier DiorShow drysser påfører den? Har aldri drysset på meg, og jeg blir aldri sort under øynene? Eneste må være at den renner fort om man er ute i regn, gråter o.l. Men den er jo ikke vannfast.

Skrevet

Tror ikke det har noe med hvordan man påfører maskaraen :forvirret: har da brukt mange andre merker også, uten at disse har drysset eller blitt svart under øynene ;)

Skrevet
Tror ikke det har noe med hvordan man påfører maskaraen :forvirret:  har da brukt mange andre merker også, uten at disse har drysset eller blitt svart under øynene ;)

Enig... jeg har også kun hatt dette problemet med DiorShow, og jeg påfører jo alle mascaraer likt..?? Lancomes mascaraer drysser aldri.

Syned det er synd med dryssingen for vippene blir jo kjempefine med DiorShow. Men det hjelper lite når det ser ut som om man ikke har sovet på fire døgn..!

:riste:

Skrevet

Jeg tror dryssingen er forskjellig fra person til person, mascara til mascara.Også forskjell på hvordan man liker at vippene ser ut og hvilket utgangspungt man har.

Jeg har ikke prøvd lancome sine, men har diorshow nå. Jeg er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den drysser litt fort.

Jeg har lange tette vipper som allerede står opp. Diorshow har en stor børste som gjør det raskt og enkelt å påføre for meg.

Vil ikke anbefale den jenter som har "vanlige" vipper, som trenger bøy og masse fylde. Da er den altfor stor og vanskelig å håndtere.

Påføringen av mascaraen har ikke noe med dryssing å gjøre, men hvordan resultatet blir! F.eks så er det viktig og tørke av mascaraen fra børsten innemellom, skifte mascara etter tre månder/ før den blir tørr. Ikke "stampe" børsten ned i beholderen for å få på mer, men vri den forsiktig rundt nedi der.

Et lite triks for de som trenger oppovervipper: Dra børsten oppover tett inntil vippene og hold den litt når du har best tak i dem. Og gjør dette mange ganger. børst oppover og hold. Funker som bare søren på venninner jeg har sminket ;)

Skrevet

Noen som har prøvd Diorshow vannfast? Drysser den også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...