AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Del Skrevet 5. juli Hei! Jeg kjøpte meg en rockering fra tights. Jeg er alene med to barn, så treningssenter er ikke noe for meg. Dansing og sånt derimot er jo noe jeg kan gjøre hjemme. Kombinert med en kostholdsplan fikk jeg lyst til å prøve rockering og lurer litt på om noen har fått noe gode resultater av det ? Er ikke overvektig eller noe sånt, vil bare få en litt finere mage. Har diastase og litt mer fett nå tre år etter sist fødsel og hadde vært gøy med noe resultater...😅 Kjøpte 1,2 kg så ikke veldig tung og det er veldig gøy ihvertfall så kan holde på en stund Anonymkode: 857f1...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Del Skrevet 21. juli Kjør på! Jeg gikk ned 4 cm rundt livet på to mnd da jeg begynte med det. Anonymkode: 09e54...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Del Skrevet 22. juli Jeg fikk fine resulater mtp mage, men ødela ryggen over tid. Lærte meg hvordan gjøre statiske øvelser, og fikk langt bedre resultater med mye mindre innsats. Anonymkode: 1e3b5...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå