Gå til innhold

Hengepupper og ikke bruk av bh


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅)

På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. 

Det er jo veldig lite pent?

Anonymkode: 5336b...db8

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det viktig for deg at andres pupper henger «der de skal»? 

Anonymkode: 680c7...95d

Jeg har vel ikke skrevet noe sted at det er viktig for meg? 🤔

Anonymkode: 5336b...db8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo veldig lite pent?

Og hvorfor er det viktig at det skal være så pent?

Du er fullstendig hjernevasket av samfunnets objektivisering av kvinner om du reagerer på dette. Hvis du i tillegg ikke leer et øyebryn når menn i alle fasonger strutter avgårde i baris, da bør du virkelig gå i deg selv. 

Anonymkode: 2a7d4...b34

  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅)

På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være.

Anonymkode: 5336b...db8

Så faste bryster eller silikon gjør at de er der «de skal være» ???

Du verden for en syk idealverden.
Er du klar over hvilken standard du forfekter og hvilket press du skaper hos de unge og uerfarne som enda ikke har lært å gi litt f*** og være stolt av egen kropp ?

  • Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv ammet 3 barn og etter siste fikk jeg innvilget brystreduksjon. Den gangen var kriteriene å fjerne et vist antall gram og at lengden fra halsgrop til nippel måtte være ett vist antall cm. 

Å gå uten bh var ikke mye pent, flate og de føyk til alle kanter, vondt var det også. 

Etter reduksjonen ble det bedre, men nå er også det å gå uten bh ikke særlig pent og behagelig. Ikke min datter på 25 år med små bryst går uten bh, heller ikke min mor på 70 år.

Så skjønner at det ikke er vi som er "normale" da😅

Anonymkode: 5336b...db8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har vel ikke skrevet noe sted at det er viktig for meg? 🤔

Anonymkode: 5336b...db8

Du skriver jo strengt tatt det når du sier det er greit med faste bryster og silikon som er der de skal være, og at de med hengepupper bør bruke bh så brystene holder seg på plass?

Hvorfor føler du for å lage en tråd for å påpeke hvilke bryster du mener bør bruke bh, hvis dette ikke er viktig for deg?

Anonymkode: 1705c...a97

  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornix skrev (1 time siden):

Hvorfor må alt være "pent" eller "sexy". Det er utrolig befriende å gå uten BH... 

Så enig, herlig! Jeg går uten bh hjemme hele tiden, bh på kun hvis jeg skal ut.🥰

Anonymkode: 712bb...7ed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så enig, herlig! Jeg går uten bh hjemme hele tiden, bh på kun hvis jeg skal ut.🥰

Anonymkode: 712bb...7ed

Jeg går uten BH om jeg har kjole eller ettersittende topp, men så har jeg ikke store pupper, kanskje det føles mer "nakent" utenfor hjemmet om man har store pupper. Noe jeg kan forstå, men jeg mener man skal få gå uten om man har lyst, uansett størrelse og "heng". Hjemme går jeg aldri med BH, kun om jeg har besøk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vel ikke skrevet noe sted at det er viktig for meg? 🤔

Anonymkode: 5336b...db8

Det er jo i grunn det du sier, når det er helt greit for deg så lenge de henger på «riktig» sted 

Anonymkode: 680c7...95d

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo i grunn det du sier, når det er helt greit for deg så lenge de henger på «riktig» sted 

Anonymkode: 680c7...95d

Det er din tolkning og ikke mine ord.

Anonymkode: 5336b...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Du skriver jo strengt tatt det når du sier det er greit med faste bryster og silikon som er der de skal være, og at de med hengepupper bør bruke bh så brystene holder seg på plass?

Hvorfor føler du for å lage en tråd for å påpeke hvilke bryster du mener bør bruke bh, hvis dette ikke er viktig for deg?

Anonymkode: 1705c...a97

Tråden gjelder ikke om det er viktig for meg eller ikke. Jeg har ikke skrevet det noe sted, så du får lese en gang til. Hvordan du tolker det er jo opptil deg. 

Anonymkode: 5336b...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal man «holde ting på plass». Om du plages av at andre er komfortabel med sin egen kropp, så får du se bort da.

Brystene til folk er akkurat der de er, og alt er naturlig. Om de henger eller er fastere, betyr det noe da 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 15d62...95f

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser fælt og "ustelt" ut, å gå med svære hengebryst i fri dressur.  Og det må det være lov å mene;)

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer opptatt av at det skal være behagelig enn at andre skal synes at puppene mine er pene. Så for meg gjør det ikkeno at de ikke henger der de skal. 

Anonymkode: df744...ff9

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bare hva du anser som pene pupper er ok uten bh? 
 

Da synes jeg feite folk ikke kan gå i tights og tynne folk må kle masse på seg 🙄

Anonymkode: de1e0...70c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vel ikke skrevet noe sted at det er viktig for meg? 🤔

Anonymkode: 5336b...db8

Du opprettet en tråd om at det er ok å ha brystene løse hvis de er faste eller av silikon. Hvis det ikke var viktig for deg så ville du neppe invitert til en diskusjon om temaet.

Anonymkode: df744...ff9

  • Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ta en  pause fra snapchat da, hvis pupper uten bh forstyrrer deg. 

Anonymkode: 153b3...f32

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Jeg syns det ser fælt og "ustelt" ut, å gå med svære hengebryst i fri dressur.  Og det må det være lov å mene;)

Helt enig! De trenger ikke være svære en gang. Små slaskete bryst i fri flagring er også mindre pent.
Men for all del, trives man med å gå sånn så vær så god! 

Anonymkode: bf3a4...4ab

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...