Pasjonsfrukten Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 Er det noen som har noen gode graviditetsbøker de vil anbefale? Tenker ikke på bøker om svangerskap og graviditet, men bok som er laget for å fylle inn info om selve svangerskapet man er i. Kjøpte en bok i forrige svangerskap, men det er så mange år siden at den dessverre ikke finnes lenger. Og det var synd, for den var veldig fin. fint om det er sider hvor man kan legge ved kommentarer for de ulike ukene, lime inn noen bilder etc. Om du har en bok og vil dele noen bilder fra den (finnes ikke mye innhold på nettet av bøkene) og hvor den er kjøpt blir jeg superglad!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 https://www.organized.no/produkt/min-graviditet/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjws560BhCuARIsAHMqE0GoPthhmNOZNDEyRHtkW4taxd6cP1pUnrNw2jvoLH7QJuivw7kZ2F0aAv0VEALw_wcB Anonymkode: a081b...3f4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 Jeg har den som heter gravidjournalen, syns den er fin Anonymkode: d8db0...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå