Gå til innhold

få gravid-symptomer = Missed abortion?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 uker på vei. Uplanlagt gravid. Tok test for 1 uke siden fordi jeg fikk symptomer som vondt i hofta, litt kvalme og mensen-rumling i magen. Jeg har ikke egentlig merket noe siden. Kanskje litt rumling og svak kvalme. Mindre enn forrige uke. Har ikke blødd, men lurer på om dette er tegn på missed abortion? 

Anonymkode: eeff9...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke nødvendigvis siden du har hatt så lite symptomer hele veien. Du kan bestille deg en privat tidlig ultralyd for å se etter hjertebank :)

Anonymkode: ecdd5...a5f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig få symptomer det første svangerskapet mitt, og helt andre symptomer denne gangen. Husk at det som regel går bra 😊

Anonymkode: 09601...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen symptomer utover manglende mens og gravidmage fra uke 23/24 i begge mine svangerskap. Et frisk barn og er nå i uke 41 med nummer 2.

Anonymkode: b994c...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er gravid så får man det aller, aller best dersom man bestemmer seg for at alt er fint inntil det motsatte er bevist. Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men i en graviditet er det lite man får påvirket, og mye man kan velge å bekymre seg for. 

Så inntil du har fått annen beskjed, så er alt helt fint. Normalspekteret er kjempestort, heldigvis. 😊

Anonymkode: c05ac...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 6 uker på vei. Uplanlagt gravid. Tok test for 1 uke siden fordi jeg fikk symptomer som vondt i hofta, litt kvalme og mensen-rumling i magen. Jeg har ikke egentlig merket noe siden. Kanskje litt rumling og svak kvalme. Mindre enn forrige uke. Har ikke blødd, men lurer på om dette er tegn på missed abortion? 

Anonymkode: eeff9...706

Nei ikke nødvendigvis. Jeg er i uke 28 - eneste symptomet jeg har hatt er uteblitt mensen. 

Man opplever ikke særlig tegn på misses abortion nettopp fordi kroppen da enda tror den er gravid. 

Mengde symptomer har ikke noe å si for om et svangerskap blir vellykket eller ikke. 

 

Anonymkode: 1aeff...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye❤️

Jeg hadde kun ømme bryster de første syv ukene, så kom det kvalme og tretthet fra uke 8, så kan hende det bare er litt tidlig også. Men symptomer sier ingenting om hvordan graviditeten går, verken mye eller lite.

Anonymkode: cdbf4...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knapt symptomer. Kan tidvis kjenne på at jeg er litt uggen om det er lenge siden jeg har spist, og litt murringer nå og da. Ellers glemmer jeg helt at jeg er gravid. Hadde tidlig ul for 2 dager siden, og der var den en sprell levende bitteliten ☺️ 

Anonymkode: e5a46...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...