Gå til innhold

Nei, kvinner flest foretrekker IKKE overvektige menn og dadbod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.iflscience.com/researchers-tested-which-male-body-shapes-women-find-the-most-attractive-its-not-good-news-men-45123?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3hPpCGLJW7AoDDqdO5wa2Eu4Z7lE_x6Z03Yzu6lRdHUxYj0ejUSKcSlXc_aem_JduNiWRKfHh9iEL75DC-Kg

Nå kan alle menn som føler at de er "entitled" til å ha sex med unge, pene og tynne damer når de selv er dvaske og overvektige med dadbod, ta seg en bolle. Kvinner flest liker kjekke menn, på samme måte som menn flest liker pene damer. Case closed.

Anonymkode: 3679b...1ab

  • Liker 6
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner flest liker kjekke menn, på samme måte som menn flest liker pene damer. Case closed.

Anonymkode: 3679b...1ab

Alle kvinner liker vel kjekke menn, men hva man selv definerer som kjekk er vel det som varierer... 

Selv er jeg ganske ung, og vil påstå jeg har en fin kropp men min preferanse når det kommer til menn er ikke sånn super trente karer med "vaskebrett". Det syns jeg ikke er noe fint, men "dadbod" det syns jeg er skikkelig hot hvis det er en fin mann. Men det er min mening, og det er tydeligvis ikke en som du deler. Og det er helt greit. Vi er forskjellige.

Anonymkode: 94f22...f07

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alle kvinner liker vel kjekke menn, men hva man selv definerer som kjekk er vel det som varierer... 

Selv er jeg ganske ung, og vil påstå jeg har en fin kropp men min preferanse når det kommer til menn er ikke sånn super trente karer med "vaskebrett". Det syns jeg ikke er noe fint, men "dadbod" det syns jeg er skikkelig hot hvis det er en fin mann. Men det er min mening, og det er tydeligvis ikke en som du deler. Og det er helt greit. Vi er forskjellige.

Anonymkode: 94f22...f07

Statistikken over er kvinner FLEST. Selvfølgelig finnes kvinner som foretrekker menn med dadbod, men de fleste gjør det ikke.

Anonymkode: 3679b...1ab

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner flest foretrekker menn som er større enn dem selv, ikke nødvendigvis mye større men litt.
 

De fleste i norge er overvektige.

Anonymkode: ff3d1...a2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

innenfor overvekt, og jeg har null problem med å tiltrekke meg damer 😊

Anonymkode: f9881...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål jeg har;

Er nysgjerrig på bildene, for om de er slik i linken, da har de valgt feil bilder, der den ene kommer dårlig ut grunnet veldig hvit hud og det som ser ut som delvis synlige ribben.

Jeg tror at attraktivt; at kvinner liker muskler og styrke, det er jeg helt enig i. Men jeg tror at likt som med penisstørrelser, så er det forskjell på fyren man har ONS med og den man tar med seg hjem og gifter seg med. Min oppfatning fra andre venninner er at når det kommer til en langvarig partner, så ønsker man å være mer avslappet, og det første bildet i den linken, «vaskebrettet»; er pent å se til, men ikke noe man orker å holde følge med. For mye press på eget utseende og kropp.

Det finnes jo mange sterke menn som gjerne har litt fett også på kroppen. Jeg vil tro at en «bamse» av en mann oftere velges fremfor det der glattbarberte vaskebrettet de har i den linken. Pent å se til, men absolutt ikke noe jeg hadde ønsket å tatt med meg hjem i sofaen.

Anonymkode: 4b764...ebb

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

delvis synlige ribben

Anonymkode: 4b764...ebb

Ai, er det også uattraktivt?

Anonymkode: c45d0...7fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ai, er det også uattraktivt?

Anonymkode: c45d0...7fe

For noen, som meg, ja.

Jeg er selv overvektig. Hadde mentalt slitt med å ha en tynn mann, for jeg hadde alltid følt at jeg ikke var bra nok. Jeg vet at det selvsagt er «min feil». Men 🤷🏼‍♀️ vi er alle bare mennesker, og vi liker det vi liker. Jeg liker litt kjøtt og flesk på kroppen.

Anonymkode: 4b764...ebb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et spørsmål jeg har;

Er nysgjerrig på bildene, for om de er slik i linken, da har de valgt feil bilder, der den ene kommer dårlig ut grunnet veldig hvit hud og det som ser ut som delvis synlige ribben.

Jeg tror at attraktivt; at kvinner liker muskler og styrke, det er jeg helt enig i. Men jeg tror at likt som med penisstørrelser, så er det forskjell på fyren man har ONS med og den man tar med seg hjem og gifter seg med. Min oppfatning fra andre venninner er at når det kommer til en langvarig partner, så ønsker man å være mer avslappet, og det første bildet i den linken, «vaskebrettet»; er pent å se til, men ikke noe man orker å holde følge med. For mye press på eget utseende og kropp.

Det finnes jo mange sterke menn som gjerne har litt fett også på kroppen. Jeg vil tro at en «bamse» av en mann oftere velges fremfor det der glattbarberte vaskebrettet de har i den linken. Pent å se til, men absolutt ikke noe jeg hadde ønsket å tatt med meg hjem i sofaen.

Anonymkode: 4b764...ebb

Jeg tenker at jeg er en dame som har null interesse av å sitte i den sofaen og kose meg eller slappe av eller hva enn de sier, så for meg utgår en rund eller usunn mann i utgangspunktet. Var gift med en sånn før, og det var gørrkjedelig.

Valgte heller en slank og atletisk med andre interesser da jeg skulle finne meg ny kjæreste. 

Anonymkode: ad1f0...a90

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en fyr som veier rundt 130 kg og han har ei ganske pen dame.

Anonymkode: 03c1b...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette sier ingen ting om hva kvinner foretrekker i en partner. Det forteller hvilket bilde de synes er penest å se på.

Jeg synes en ny Ferrari Roma ser bedre ut enn en 5 år gammel Subaru Forrester. Jeg hadde likevel valgt Subaruen, fordi den passer meg bedre, og jeg føler meg mer vel i den. 
En stylet kake fra et eksklusivt bakeri ser så klart veldig pen og fristende ut, men jeg ville heller hatt en hjemmelagd kanelbolle om jeg kunne velge. Den ser ikke like attraktiv ut, men er jo så mye bedre. 

Av disse bildene av mannfolktorsoer - ja, de godt trente er så klart finere å se på på bilder. 
Det sier absolutt ingen ting om hva jeg (og svært mange andre kvinner) ville valgt. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

innenfor overvekt, og jeg har null problem med å tiltrekke meg damer 😊

Anonymkode: f9881...80f

Men KAN det være at det er på tross av og ikke på grunn av? 

Jeg elsker muskler og definerte kropper, men velger jo heller en kul, morsom, smart, snill og hyggelig mann med for mye polstring enn en drittsekk med digg kropp liksom…

Anonymkode: 9f016...1f8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kjenner en fyr som veier rundt 130 kg og han har ei ganske pen dame.

Anonymkode: 03c1b...e6c

Samme her. Han velger unge damer med problemer og behov for bistand, slik at han kan være redningsmann. 

Anonymkode: 8b1f5...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol det med at en gjemmer seg i en busk? 😅

Liker han bleke slanke. 

Men det er sannt, mange runde menn og spesielt horder av gamle menn som tenker den naturlige matchen for dem er kvinner unge som dugget på morgenkvisten. 

Men sånn er det jo, vi kvinner liker jo menn som er utenfor vårt utsendet vi også. Eller jeg gjør, om dere ikke gjør er jo det bra for dere. 

Anonymkode: 1720d...53d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

https://www.iflscience.com/researchers-tested-which-male-body-shapes-women-find-the-most-attractive-its-not-good-news-men-45123?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3hPpCGLJW7AoDDqdO5wa2Eu4Z7lE_x6Z03Yzu6lRdHUxYj0ejUSKcSlXc_aem_JduNiWRKfHh9iEL75DC-Kg

Nå kan alle menn som føler at de er "entitled" til å ha sex med unge, pene og tynne damer når de selv er dvaske og overvektige med dadbod, ta seg en bolle. Kvinner flest liker kjekke menn, på samme måte som menn flest liker pene damer. Case closed.

Anonymkode: 3679b...1ab

Lest studien for en del år siden. Det interessante er at ingen av de kvinnelige studentene valgte mindre muskeløs som mer attraktiv. 

Men så må vi huske at dette var en studie gjort på hvordan unge kvinner i Australia og USA vurderte bilder på overkroppen til unge voksne menn. 

"Han har en flott overkropp" sier Shelly 21 år. Ok, da vet vi det. Ikke overraskende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (Akkurat nå):

Lest studien for en del år siden. Det interessante er at ingen av de kvinnelige studentene valgte mindre muskeløs som mer attraktiv. 

Men så må vi huske at dette var en studie gjort på hvordan unge kvinner i Australia og USA vurderte bilder på overkroppen til unge voksne menn. 

"Han har en flott overkropp" sier Shelly 21 år. Ok, da vet vi det. Ikke overraskende. 

PS. Jeg som godt voksen heterofil mann hadde nok vært enig med Shelly 21. Dette mannlige kroppsidealet har vært dominerende siden oldtiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

forskjell på fyren man har ONS med og den man tar med seg hjem og gifter seg med. Min oppfatning fra andre venninner er at når det kommer til en langvarig partner, så ønsker man å være mer avslappet, og det første bildet i den linken, «vaskebrettet»; er pent å se til, men ikke noe man orker å holde følge med. For mye press på eget utseende og kropp.

Det finnes jo mange sterke menn som gjerne har litt fett også på kroppen. Jeg vil tro at en «bamse» av en mann oftere velges fremfor det der glattbarberte vaskebrettet de har i den linken. Pent å se til, men absolutt ikke noe jeg hadde ønsket å tatt med meg hjem i sofaen.

Anonymkode: 4b764...ebb

Jeg hadde foretrukket den som spiser veldig sunt, aldri skeier ut og trener mye, da det passer mye bedre. Klarer fint å kose meg og nyte livet uten å stappe junk inn i kroppen, eller tilbringe særlig tid i en sofa.

Hadde styrt unna en sofagris med fingrene i en godtepose og blikket festet på TV-skjermen samme om han SÅ bra ut, det er utrolig lite tiltrekkende med fråtseri og latskap.

Anonymkode: 9f016...1f8

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer godt med min erfaring. Jeg er selv ganske slank og fit, og har en del venninner i omtrent samme kategori. Alle av oss dater/er sammen med slanke og muskuløse menn. Hvor muskuløse de er varierer selvsagt, noen har typisk mer "løpe-kropp", men de er i hvert fall alltid spreke og aktive. Man syns jo gjerne det som passer med en selv er det mest attraktive. 

Anonymkode: a92d5...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva man foretrekker på bilder av hodeløse overkroppen, eller på en mann man har et uforpliktende eventyr med, er noe annet enn hva man foretrekker i hverdagen. 

Jeg tror mange damer foretrekker en "dadbod" på pappaen til barna sine. De fleste klarer nemlig å forstå relativt enkle sammenhenger. Han som beholder "ideal-kroppen" gjennom samlivet, han er en fyr som setter trening foran familien.

De færreste tenner i det hele tatt når de er utslitt. Så de fleste velger dadbod hos en mann som bidrar i hverdagen, over en som stikker på trening i barnas leggetid hver dag. 

Anonymkode: 52c9c...a4f

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...