Gå til innhold

Mannen vil reise på tur med vennegjengen når baby er 4 mnd

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her, takk for alle svar!

Jeg er ikke bekymret for at han skal være utro, bare så det er sagt! Rent fyllekalas blir det heller ikke, altså de kommer til å feste en del, men de drar ikke ned for å være dritings to uker i strekk heller. Jeg stoler 100% på mannen når det kommer til alkohol og fest, selv om jeg skjønner hvordan det høres ut :) Hadde baby vært større hadde ikke turen vært noe problem. Økonomisk er det Ok selv om jeg selvfølgelig skulle ønske han ville spare pengene til en felles tur senere. 

Som sagt så er mannen på turer med venner relativt ofte, men som regel kortere turer da. Han har vært på tre turer gjennom graviditeten, to hytteturer og en langhelg til England. Dette var helt greit for meg, men jeg valgte å bli hjemme pga, dårlig form store deler av graviditeten.

Det eneste jeg har nektet ham, er et utdrikningslag som han var invitert til tre dager før termin, fordi det var i en annen by. Da ville han enten måtte kjørt flere timer eller tatt fly, og vært borte to dager, så jeg var redd han ville gå glipp av fødselen. Fordi jeg sa nei til dette, mener han at jeg må si ja nå, siden han gikk glipp av utdrikningslaget. 

Anonymkode: 504c6...48a

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg hadde tatt med baby og blitt med. Jeg har jo permisjon. Kunne vært der i ca en mnd. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trådstarter her 

Baby er tre uker gammel og mannen er en fin pappa ellers, men mener likevel det ikke er noe problem å reise bort i to uker om tre måneder. 

Jeg kommer nok til å klare meg ja, jeg har venner og familie i umiddelbar nærhet som kan hjelpe til ved behov. Men det føles likevel helt feil for meg, ikke for min egen del, men fordi jeg nærmest ser annerledes på mannen når han prioriterer slik. 

Jeg er vanligvis raus med slike ting og synes absolutt mannen skal få lov til å dyrke egne ting! Det er bare det å reise så langt, så lenge, når baby er så ung. Hadde det vært på et senere tidspunkt hadde det vært ok. Hadde det vært en helgetur så hadde jeg også tenkt at det var greit. Jeg synes bare det er voldsomt med to ukers festing på Bali når baby ikke er et halvt år en gang…

Det er jo ikke noe bedre når barnet er 18 mnd eller 3 år, snarere tvert imot. 
Jeg ville nok latt ham dra - eller, du kan jo ikke akkurat nekte. Men forbered ham på at når barnet blir litt eldre, er det din tur til å dra på jentetur, og han bør virkelig ikke surmule over det!

Anonymkode: 00f30...820

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er han vekk da? Og har han rett i at du får all hjelpen du trenger?

Anonymkode: c7527...04a

Står da klart og tydelig i innlegget. 

Anonymkode: 3b134...e41

• Liker 3
Skrevet
Sam Jones skrev (4 timer siden):

Jeg er generelt for en raus innstilling til å la hverandre få reise med venner. Dette synes jeg dog var både for lenge og litt rart med to hele ukers festing i en nyfødtperiode. 

Jeg synes det er noe umodent å ikke se dette selv. Det er helheten jeg tenker på da. Mange er borte på jobb to uker, men å dra til Bali og feste i to uker når du nettopp har blitt far synes jeg er rart. 

Veldig enig.

Kanskje farsfølelsen ikke har slått inn, enda?

• Liker 2
Skrevet

Kort fortalt, vennegjengen hans har bestemt at de skal på tur til Bali i høst. Vi har en nyfødt baby, som kommer til å være knappe fire måneder når turen er planlagt. Først var planen at de tre som er i forhold tok med seg damene sine, men nå endret de til rein guttetur i stedet, siden to av oss ikke kunne (meg pga baby) og den siste ikke ville være eneste dama. 

De skal være vekke i to uker og planen er kun festing og drikking. Mannen mener han bør kunne dra siden de gjør sånne ting så sjeldent. Og med sjeldent mener han at de ikke pleier å dra så langt, venneferier drar de på relativt ofte.. Han sier også at jeg kommer til å få all den hjelpen jeg trenger siden familie og venner bor like i nærheten, så to uker uten han er ikke noe problem. Jeg mener det sier mye om hans prioriteringer at han vil reise fra meg og baby så tidlig, bare for å feste, men det skjønner han ikke i det hele tatt og mener at jeg er urimelig. 

Er jeg bare hormonell og vanskelig?? 

Det er jo dere to som må ta en avgjørelse men to uker til Asia på guttetur? Har dere kjent hverandre lenge? Det er ikke sikkert noe skjer men guttetur til Bali. 

Skrevet
TLR skrev (5 minutter siden):

Det er jo dere to som må ta en avgjørelse men to uker til Asia på guttetur? Har dere kjent hverandre lenge? Det er ikke sikkert noe skjer men guttetur til Bali. 

Ts stoler på partneren sin. Alle er ikke potensielle horekunder… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er ikke bekymret for at han skal være utro, bare så det er sagt! Rent fyllekalas blir det heller ikke, altså de kommer til å feste en del, men de drar ikke ned for å være dritings to uker i strekk heller. Jeg stoler 100% på mannen når det kommer til alkohol og fest, selv om jeg skjønner hvordan det høres ut :) Hadde baby vært større hadde ikke turen vært noe problem. Økonomisk er det Ok selv om jeg selvfølgelig skulle ønske han ville spare pengene til en felles tur senere. 

Som sagt så er mannen på turer med venner relativt ofte, men som regel kortere turer da. Han har vært på tre turer gjennom graviditeten, to hytteturer og en langhelg til England. Dette var helt greit for meg, men jeg valgte å bli hjemme pga, dårlig form store deler av graviditeten.

Det eneste jeg har nektet ham, er et utdrikningslag som han var invitert til tre dager før termin, fordi det var i en annen by. Da ville han enten måtte kjørt flere timer eller tatt fly, og vært borte to dager, så jeg var redd han ville gå glipp av fødselen. Fordi jeg sa nei til dette, mener han at jeg må si ja nå, siden han gikk glipp av utdrikningslaget. 

Gratulerer, du er sammen med en tenåringsgutt som du må være mammaen til. At du klarer å ha sex med en mannebaby er mer enn jeg kan fatte.

Anonymkode: 739c4...e9c

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

vekke i to uker og planen er kun festing og drikking.

Gogutt dette. Blir sikkert et fint forbilde for kidden.

Anonymkode: 07c4d...b54

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

Ts stoler på partneren sin. Alle er ikke potensielle horekunder… 

Nei det håper jeg da virkelig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg sa nei til dette, mener han at jeg må si ja nå, siden han gikk glipp av utdrikningslaget. 

Du selv skrev at planen kun var festing og drikking, plutselig vrir du det til at det er ikke egentlig det likevel.

Men her her et annet problem, han oppfører seg som en bortskjemt unge. Mens han i realiteten er en godt voksen mann som manipulerer deg og bortprioriterer både deg og så lite barn.

I tillegg fortalte du at han reiste på flere gutteturer, også til utlandet, da du var dårlig som gravid.

Du sier det er greit for deg, men denne tråden viser jo at det ikke egentlig er greit for deg.

At du gidder å kaste bort liv med en så egoistisk mann.

(Og jada, han er sikkert den perfekte ektemann og mann når det passer ham og han ikke er på fyllturer med gutta boys...sukk...)

Anonymkode: 2d9b9...dd4

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer, du er sammen med en tenåringsgutt som du må være mammaen til. At du klarer å ha sex med en mannebaby er mer enn jeg kan fatte.

Anonymkode: 739c4...e9c

Skjerp deg

Anonymkode: 03cd6...fdb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet du, jeg hadde sagt til han at om han vil kan han dra både på utdrikningslaget og Bali-turen om han mener det er så viktig.

Om han da drar, så vet du hva han synes er viktig. Og du og babyen er ikke på den listen da..

Anonymkode: 9b036...de9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du selv skrev at planen kun var festing og drikking, plutselig vrir du det til at det er ikke egentlig det likevel.

Men her her et annet problem, han oppfører seg som en bortskjemt unge. Mens han i realiteten er en godt voksen mann som manipulerer deg og bortprioriterer både deg og så lite barn.

I tillegg fortalte du at han reiste på flere gutteturer, også til utlandet, da du var dårlig som gravid.

Du sier det er greit for deg, men denne tråden viser jo at det ikke egentlig er greit for deg.

At du gidder å kaste bort liv med en så egoistisk mann.

(Og jada, han er sikkert den perfekte ektemann og mann når det passer ham og han ikke er på fyllturer med gutta boys...sukk...)

Anonymkode: 2d9b9...dd4

Denne mannen er ikke trofast det er helt sikkert.

Anonymkode: da7bf...816

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne mannen er ikke trofast det er helt sikkert.

🤦🏻‍♀️ hva er det med folk som deg, at man drar på turer betyr ikke at man er utro !

• Liker 4
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🤦🏻‍♀️ hva er det med folk som deg, at man drar på turer betyr ikke at man er utro !

Sorry Mac dere damer er naive. TS har fått tak i en høy status mann. Detter menn med penger til å ta seg en heisatur med studiekameratene der horer og fyll er i fokus.

Sitat

Han har vært på tre turer gjennom graviditeten, to hytteturer og en langhelg til England.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kort fortalt, vennegjengen hans har bestemt at de skal på tur til Bali i høst. Vi har en nyfødt baby, som kommer til å være knappe fire måneder når turen er planlagt. Først var planen at de tre som er i forhold tok med seg damene sine, men nå endret de til rein guttetur i stedet, siden to av oss ikke kunne (meg pga baby) og den siste ikke ville være eneste dama. 

De skal være vekke i to uker og planen er kun festing og drikking. Mannen mener han bør kunne dra siden de gjør sånne ting så sjeldent. Og med sjeldent mener han at de ikke pleier å dra så langt, venneferier drar de på relativt ofte.. Han sier også at jeg kommer til å få all den hjelpen jeg trenger siden familie og venner bor like i nærheten, så to uker uten han er ikke noe problem. Jeg mener det sier mye om hans prioriteringer at han vil reise fra meg og baby så tidlig, bare for å feste, men det skjønner han ikke i det hele tatt og mener at jeg er urimelig. 

La han dra, blir nok deilig å være vekk fra kone og barn. Det fortjener han

Anonymkode: 9afe6...9fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

La han dra, blir nok deilig å være vekk fra kone og barn. Det fortjener han

Anonymkode: 9afe6...9fd

Og når han kommer hjem er det TS sin tur, blir deilig for henne å være vekk fra mann og barn. Det fortjener hun.

Anonymkode: 3d442...e34

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sorry Mac dere damer er naive. TS har fått tak i en høy status mann. Detter menn med penger til å ta seg en heisatur med studiekameratene der horer og fyll er i fokus.

😂😂herregud 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor gammel er mannen din? Høres ut som han burde blitt voksen før han fikk barn....

Anonymkode: 83552...259

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...